Gjest TS Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Raper dere ufrivillig? Jeg trenger aldri rape. Men har jeg drukket noe kullsyreholdig, kan jeg godt rape. Men jeg kan like gjerne gulpe opp luften uten nevneverdig lyd. Er det virkelig slik at noen ikke kan holde rapen inne?
Gjest Luci Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg er akkurat som deg. Jeg har aldir rapet høyt, for jeg synes det er ekkelt og litt respektløst ovenfor andre. En dag satt jeg og en kompis å snakket om akkurat det, og så måtte jeg rape da, bare for en gang skyld liksom. Jeg fikk de ikke til! Ikke kul om jeg fikk til å lage rapelyd. Så sikkert helt idiotisk ut der jeg satt, og kompisen min holdt på å le seg ihel.. Men jeg synes bare det var litt bra jeg..
Navnløs Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Er oppvokst med at det ikke er noe stort problem å rape. Men alt til sin tid. Er det anledninger hvor det er upassende, så gjør jeg det ikke. Er jeg sammen med folk som ikke bryr seg, så gjør jeg det. Ferdig med det. Det gjelder om andre gjør det også. Normal folkeskikk er greit å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå