Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Som dere sikkert vet eller ikke vet så er jo buffy basert på en film fra 1992 tror jeg den ble laget. Så hvilken er best filmen med den orginale Buffy Kristy Swanson

eller Kopien Tv serien med Sarah Michelle Geller.

Hvilken er best orginalen ( filmen ) eller kopien ( tv serien )

kopi er kanskje ikke riktig ord men jeg vegler og bruke det ordet. Uansett så synes jeg filmen er bedre

Endret av Cedric Rueben
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filmen ville kanskje vært bedre eller like god som serien dersom den hadde vært av nyere dato slik som serien er. Og jeg synes heller ikke skuespillerne i filmen var allverdens.

Dermed ble konklusjonen at serien var best.

Skrevet

Da jeg gikk i 6. klasse, leide jeg og to venninner Buffy the vampire slayer på video fordi Luke Perry fra go' serien Beverly Hills spilte i den. Vi ble ikke så veldig imponert, husker jeg. Men jeg har sett den flere ganger etter det, selv om det begynner å bli lenge siden nå. Jeg har landet på at jeg liker den, men ikke på langt nær så mye som jeg liker TV-serien! Byffy er den beste TV-serien jeg noen gang har sett! :)

Men det var fordi jeg husket filmen at jeg benket meg ned for kikke på TV-serien for første gang. Jeg er jo veldig glad for det! Husker fremdeles hvor sjokket jeg ble over å se den voldsomme vampyr-sminken som ble brukt i TV-serien. I filmen har de jo bare bleke ansikter og hoggtenner.

Skrevet

Jeg syns "kopien" er best.Kan være fordi jeg har vært gjennom all 7 sesongene og blitt litt "glad" i Sarah og gjengen...og hun er liksom Buffy:)

Skrevet

Serien, helt klart. Selv ikke Ruttger Hauer kunne redde filmen... ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Kan det være noen tvil? Serien, så klart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...