annine Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Kan noen anbefale meg et godt (supert) varmebeskyttende produkt for håret, som gir bra resultat ved bruk av rettetang?
annine Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Hva heter det produktet? Fant 2 produkter fra paul mitchell på LF på som skulle være varmebeskyttende..(?) Flere som har tips?
Timia Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Jeg er svært glad i den fra KMS. Før brukte jeg heat memory spray og heat glide fra Redken, men de kan ikke måle seg engang. http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/7826
Tristessa Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Hvis du har grovt og tørt hår, kan jeg anbefale Redken Heat Glide, den er som en olje som temmer brus og gir glans i tillegg.
annine Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2007 Takk for tipsene, skal sjekke disse ut Noen flere tips å få her? Eller kanskje noen som kan gå god for noen av de nevnte produktene?
gretel Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 gå til frisøren og spør. de vet somregel hva håret ditt trenger!
Philippa Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Hva heter det produktet? Fant 2 produkter fra paul mitchell på LF på som skulle være varmebeskyttende..(?) Flere som har tips? ← Den heter Heat Seal. Har prøvd den fra Redken som blir anbefalt her, men jeg likte den ikke. Den lukter veldig sterkt, og håret blir stivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå