Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man pynte og stæsje opp kjedelig vesker?

Foslag mottas med stoooooooooor takk :rosasmil: :smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knyte et tørkle på, eller sette på en brosje?

Skrevet

Jeg har sett at de har sånne "nøkkelringer" med steiner og stæsj i mange butikker, de er beregnet til å feste på vesker. F.eks. hos H&M e.l., har du sett etter det?

Skrevet

jeg kjøpte en bosje i går.En nydelig sommerfugl i lyseblått med strasstener.Det er jo in med smykker,øredodder,brosjer mm.med insektmotiv.

Har jo et tynt,ikke alfor langt skjerf jeg kan knyte på kanskje?

Men lurer på om det ikke finnes noen slags stener eller strass til å klistre på?

Er veldig glad i glitter og glam :rosasmil:

Skrevet

Ta en titt på Panduro eller andre hobbyforretninger om de har ting du kan lime eller sy på. Skaff deg også limpistol eller et sånn to-fase-lim for å lime stæsj skikkelig på.

Ellers er det greit å se an materialet. Hvis vesken er sydd av stoff, så går det f.eks. an å sy på perler, knapper, bånd etc for hånd. Er det plast, så bør du heller bruke lim som passer til plast. Hvis det er skinn, så kan det jo være greiere å feste perleremser el. l. fra hank til hank.

Ta en titt på veskene til denne damen

http://www.etsy.com/shop.php?user_id=33137...tion_id=5035995

Kanskje ikke helt din greie, men Etsy er eBay for folk som lager ting selv. Du finner også mye fint på eBay. La deg inspirere av hva andre folk lager, og så hva du kan få til selv. :)

Skrevet

Takk for fine ideer :) Skal nok få til en veske ingen andre har ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...