Vannkvinne Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Heisan! Noen som vet hvor jeg kan lete? IKKE polyester!! De kjolene jeg har funnet, har vært tilnærmet 100% polyester, og jug HATER det stoffet!
Gjest Peachbud Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Det ønsker jeg også meg. Oasis har en del store, a-formede kjoler med mønster. Her i Bergen har vi en butikk som heter Tilsammans som har en del retro klær. Har sett en fin kjole med polkadots der, men det er en stund siden.
Gjest lolle Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Zara har,masse..så det senest i sted da jeg var der.Men det finnes bare i Oslo
Tulipanpiken Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Zara har,masse..så det senest i sted da jeg var der.Men det finnes bare i Oslo ← De aller fleste av Zaras mønstrete kjoler er lagd av polyester (altså totalt ikke-pustende)... men de er skikkelig stilige for det
Gjest Peachbud Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Ah, var innom Tilsammans i dag. De har fortsatt masse fine retrokjoler. Men 1500,- er litt mye? Spesielt om en ikke har noen anledning å bruke kjolen.
Gjest Peachbud Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Ah, var innom Tilsammans i dag. De har fortsatt masse fine retrokjoler. Men 1500,- er litt mye? Spesielt om en ikke har noen anledning å bruke kjolen til.
Karamba Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Jeg synes denne kjolen fra H&M er stilig! Vet ikke om det er en slik du er på jakt etter, men den er ihvertfall 100% bomull...
Frk Doodad Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Den kjolen fra H&M er kjempekul Begynner å bli en stund siden sist jeg var på Mango, men da hadde de i allefall masse kule kjoler i retrostil!
Millis Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 jeg fant en veldig fin en i 60 talls stil med brun grått svart mønster, i sånn stivt bomullsstoff på Zara. Så ikke bare polyester der
Catzy Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 Har du mulighet til å sy en selv? I så fall kan kanskje denne kjolen hos Burda være et alternativ. Du trenger en stor t-skjorte, og så er du i gang. http://www.burdamode.com/Free_Downloads,13...75414,enEN.html - om ikke annet kommer den til å være unik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå