Gjest Nysgjerrige Nils Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Ut av ren nysgjerrighet spør jeg: Hva slags grenser har dere overfor kjæresten når det gjelder "ekle" ting? Er det ok å: 1. Tisse i samme rom? 2. Gå på do (nr 2, ja) i samme rom? 3. Prompe med kjæresten til stede? 4. Rape i kjærestens nærvær? Litt relevant er det jo også hvor lenge dere har vært sammen...
Gjest Ulva35 Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Alt er greit, untatt nummer 2. Vært sammen i snart 10 år, og sånn har det vært fra begynneslen
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 1. Tisse i samme rom? Har aldri vært aktuelt, men MÅ jeg, så MÅ jeg. Men klarer heldigvis få han ut av huset når jeg har UVI og mer eller mindre sliter ut dørstokken til WC. Tror han hadde hatt verre for det, selv om han har slått lens ute når jeg har vært et par meter bortenfor. Blir vel ikke noe "bedre" det enn han slår lens og jeg dusjer? 2. Gå på do (nr 2, ja) i samme rom? Håper jeg slipper. 3. Prompe med kjæresten til stede? Jeg gjør det, men så stille så mulig. Jeg tror ikke han gjør det (men jeg hører noen BRAK når han er på wc) 4. Rape i kjærestens nærvær? Ingen av oss raper, har bare ikke det problemet. Unntaket var en gang jeg var syk, da kom det luft ut alle ender Litt relevant er det jo også hvor lenge dere har vært sammen... Samme 3-4 år.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Vi raper foran hverandre, og han fiser (jeg fiser ikke) selv om jeg er i samme rom. Tissing og bæsjing gjør vi helst alene.
Arkana Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 1. Tisse i samme rom? Ja, det hender, hvis vi nå er sammen på badet. 2. Gå på do (nr 2, ja) i samme rom? Nei, visse ting trenger vi ikke dele med hverandre. 3. Prompe med kjæresten til stede? Nei, det gjør jeg ikke hvis jeg kan unngå det. Ikke så mye fordi det er flaut, men fordi jeg synes det er veldig uhøflig. 4. Rape i kjærestens nærvær? Tja, det hender jo, men det er ikke ofte. Samboeren min er nok generelt mer "fri" enn meg når det gjelder slikt, men det skjer uansett ikke ofte for noen av oss. Litt relevant er det jo også hvor lenge dere har vært sammen... Snart 8 år.
Gjest Tweek Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Det jeg vil gjøre alene og kommer alltid tid å gjøre alene er å drite og skifte tampong
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Ja til alt. Gjør meg ingenting om han steller seg på badet mens jeg sitter på do, eneste er at han må slite med lukten. Raping får jeg ikke helt til, så det slipper han unna. Nærmer oss 5år sammen nå. Tror jeg hadde synes det var slitsomt om jeg måtte holde luft inne og alltid måtte vente på tur på badet med samboeren. Hadde jo gått rundt med konstant oppblåst mage..
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Gjør meg ingenting om han steller seg på badet mens jeg sitter på do, eneste er at han må slite med lukten. ← Dette er vel en heller uvanlig frisinnet holdning... Raping er det eneste jeg syns er ok, jeg går ikke en gang på do i samma hus om jeg kan sleppe, vil ikke at han skal gå inn etter meg og kjenne lukta!!
Gjest Bellatrix Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Ut av ren nysgjerrighet spør jeg: Hva slags grenser har dere overfor kjæresten når det gjelder "ekle" ting? Er det ok å: 1. Tisse i samme rom? - Ja. 2. Gå på do (nr 2, ja) i samme rom? - Nei. 3. Prompe med kjæresten til stede? - Ja. 4. Rape i kjærestens nærvær? Tja...vet ikke. Raper sjelden. Litt relevant er det jo også hvor lenge dere har vært sammen... 4 år. Endret 2. mars 2007 av Bellatrix
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Dette er vel en heller uvanlig frisinnet holdning... Raping er det eneste jeg syns er ok, jeg går ikke en gang på do i samma hus om jeg kan sleppe, vil ikke at han skal gå inn etter meg og kjenne lukta!! ← Har ikke inntrykk av at det er så uvanlig. Mamma går på do ulåst, regner med søsteren min ikke er så vanskelig på det heller. Har en veninne som er enda mer "frisinnet". Likte aldri det med at jenter i skolealder alltid må gå på do sammen. Prøvde å unngå å få med meg folk inn i båsen. Synes det er mer konfortablet å gjøre mit fornødene fremfor en kjæreste enn en venninne. Så på det punktet er jeg ikke så frisinnet og var dete ikke heller som barn.
Kosemose Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 Å rape og fise i andres nærvær syns jeg er uhøflig og litt harry, men om det skjer så er det ikke noe stor sak. Men det er vel ikke noe noen av oss "går inn for" å gjøre mens den andre er til stede. Jeg kan godt tisse selv om jeg ikke er alene. Han orker ikke engang at katten ser på mens han tisser
Gjest Silmarill Skrevet 2. mars 2007 #12 Skrevet 2. mars 2007 (endret) 1. Tisse i samme rom? Ja, det hender, hvis vi nå er sammen på badet. 2. Gå på do (nr 2, ja) i samme rom? Nei, visse ting trenger vi ikke dele med hverandre. 3. Prompe med kjæresten til stede? Nei, det gjør jeg ikke hvis jeg kan unngå det. Ikke så mye fordi det er flaut, men fordi jeg synes det er veldig uhøflig. 4. Rape i kjærestens nærvær? Tja, det hender jo, men det er ikke ofte. Samboeren min er nok generelt mer "fri" enn meg når det gjelder slikt, men det skjer uansett ikke ofte for noen av oss. Litt relevant er det jo også hvor lenge dere har vært sammen... Snart 8 år. ← Mine svar heller mest mot Arkana sine , bortsett fra at samboer og jeg har vært sammen i 4 år og ikke 8 år! Endret 2. mars 2007 av Silmarill
Gjest Gjest 1 Skrevet 2. mars 2007 #13 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Ut av ren nysgjerrighet spør jeg: Hva slags grenser har dere overfor kjæresten når det gjelder "ekle" ting? Er det ok å: 1. Tisse i samme rom? 2. Gå på do (nr 2, ja) i samme rom? 3. Prompe med kjæresten til stede? 4. Rape i kjærestens nærvær? Litt relevant er det jo også hvor lenge dere har vært sammen... ← Jeg har erfaring fra korte og lengre forhold og mitt svar på alle spørsmålene er et definitivt klart og entydig nei! Endret 2. mars 2007 av Gjest 1
Wildy Skrevet 2. mars 2007 #14 Skrevet 2. mars 2007 Hvordan klarer man gjennom et langt samliv å ALDRI rape eller fise i nærheten av partneren? Eller... Å tiss i samme rom... helt greit. Skal jeg mer enn det vil jeg å være alene. Rape og fise forekommer fra oss begge, men jeg prøver å unngå de helt store utbruddene av luft.Han slipper derimot med største selvfølge brakere både den ene og andre veien. Tror kanskje menn har et litt annet forhold til kroppslyder.... Men en del ting vil jeg være alene når jeg gjør. Skift tampong er så absolutt en av de, og det tror jeg nok min kjære setter pris på at jeg ikke gjør rett foran ham å. Jeg vil også være alene når jeg friserer underlivet. Vi har vært sammen i fire år, bodd sammen i snart to.
messy Skrevet 2. mars 2007 #15 Skrevet 2. mars 2007 Det jeg vil gjøre alene og kommer alltid tid å gjøre alene er å drite og skifte tampong ← Signerer på denne
Dalila Skrevet 2. mars 2007 #16 Skrevet 2. mars 2007 Det eneste jeg KAN (til nød...) gjøre er å tisse i samme rom, dersom vannet renner i springen... Klarer ikke å slippe så mye som en liten fjert i andres nærvær. Har aldri klart det. Føler meg litt oppblåst noen ganger ja Når jeg skal gjøre nr 2 vil jeg aller helst være alene i huset, må i alle fall vite at ingen andre skal inn på badet den første halvtimen etterpå Det sier seg selv at å dra på ferie kan være problematisk for meg... Har opplevd å gå over en uke uten å gjøre nr 2, systemet låser seg rett og slett når jeg ikke kan få være i fred. Hårfjerning og tampong/bind-business er en selvfølge at jeg bedriver i total ensomhet
Solskinnsbolla Skrevet 2. mars 2007 #17 Skrevet 2. mars 2007 Ut av ren nysgjerrighet spør jeg: Hva slags grenser har dere overfor kjæresten når det gjelder "ekle" ting? Er det ok å: 1. Tisse i samme rom? 2. Gå på do (nr 2, ja) i samme rom? 3. Prompe med kjæresten til stede? 4. Rape i kjærestens nærvær? Litt relevant er det jo også hvor lenge dere har vært sammen... ← vært sammen 1,5 år. 1- rather not! 2- faen heller 3- kan skje ufrivillig 4- helst ikke- men det forekommer dette er gjensidig. dessverre så har han en jævlig uvane med å GRAVE seg i nesa!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 2. mars 2007 #19 Skrevet 2. mars 2007 [...] Likte aldri det med at jenter i skolealder alltid må gå på do sammen. Prøvde å unngå å få med meg folk inn i båsen. Synes det er mer konfortablet å gjøre mit fornødene fremfor en kjæreste enn en venninne. Så på det punktet er jeg ikke så frisinnet og var dete ikke heller som barn. ← Har alltid lurt på det der, hvorfor gjorde de det.. (og hva gjorde de) ? Altså, de sto inne i samme bås, mens den ene f.eks tisset.. ? Hva i huleste er det med slike folk ? Husker at læreren vår på barneskolen ble fryktelig irritert av at jentene i klassen absolutt skulle gå på do 2 og 2, og som regel alltid midt i timen.. "Hvor liten blære har dere egentlig ??"
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mars 2007 #20 Skrevet 2. mars 2007 Dette er vel en heller uvanlig frisinnet holdning... Raping er det eneste jeg syns er ok, jeg går ikke en gang på do i samma hus om jeg kan sleppe, vil ikke at han skal gå inn etter meg og kjenne lukta!! ← Bare av ren nyskjerrighet, hvordan skal dette gå når man bor sammen.........?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå