Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kermit
Skrevet

Er det noen som har sett/prøvd/kjøpt denne skjorta fra H&M? Hvordan er stoffet, passformen, kvalitet osv?

skjorte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den i hvit! Veldig bra passform og fint stoff. Eneste negative er at kragen /utringningen ikke automatisk ser så fin ut. Tror det er fordi stoffet er litt for mykt? Synes det er vanskelig å brette kragen slik at den blir lik på begge sider av utringningen. Jeg vil allikevel anbefale deg å kjøpe skjorten - mye for pengene altså :)

Skrevet

Jeg har den også i hvit, og skriver under på alt Maddemor sier. Var utrolig fornøyd når jeg fikk den på første gang.

MEN, har brukt den et par ganger, og begge gangene har jeg fått en liten allergisk reaksjon! Har aldri fått dette før, av noe som helst, så synes det er litt merkelig... bare så du er klar over det, trenger jo ikke bety noe i forhold til andre :)

Skrevet

Oj, allergisk reaksjon? Så rart!

Hvis dere er på utkikk etter flere skjorter vil jeg absolutt anbefale en tur innom Zara! Utrolig mange forskjellige type skjorter med kjempefin passform. Var der på torsdag og kjøpte fem stykker. Billige er de også! Både helt enkle og klassiske og med mer moderne detaljer og så videre.

Skrevet
Oj, allergisk reaksjon? Så rart!

Hvis dere er på utkikk etter flere skjorter vil jeg absolutt anbefale en tur innom Zara! Utrolig mange forskjellige type skjorter med kjempefin passform. Var der på torsdag og kjøpte fem stykker. Billige er de også! Både helt enkle og klassiske og med mer moderne detaljer og så videre.

Jeg har også vært og kikket på Zara, og synes de hadde mange fine skjorter. Men vil ikke akkurat si det er billig der, 500 kr for en skjorte er dyrt etter mine begreper. har de fått inn noen billigere nå i det siste?

Nå ser det ut som om skjorter er blitt litt in igjen, så nå har de skjorter i mange av kjedebutikkene også (for ett år tid siden var det nesten umulig å finne skjorter...)

Skrevet
Jeg har også vært og kikket på Zara, og synes de hadde mange fine skjorter. Men vil ikke akkurat si det er billig der, 500 kr for en skjorte er dyrt etter mine begreper. har de fått inn noen billigere nå i det siste?

Nå ser det ut som om skjorter er blitt litt in igjen, så nå har de skjorter i mange av kjedebutikkene også (for ett år tid siden var det nesten umulig å finne skjorter...)

Skjortene varierer veldig i pris. De som tilhører basiskolleksjonen, merket med "Zara Basic" er gjerne billigere enn resten. To av de jeg kjøpte var basic og kostet 300 kroner. Det er ganske billig for så god passform og kvalitet. De andre skjortene kostet 400 kroner.

Er helt enig i at 500 for en skjorte ikke er spesielt billig altså ;)

Skrevet

Har denne i svart, kjøpte den i butikken, rett etter jul mener jeg. Det er helt samme skjorten, kjøpte den med tanke på nyttårsaftenantrekk. Jeg har vært kjempefornøyd med min, den passer perfekt. Har en kjempegod passform, og er innsydd på de rette stedene. Den holder seg fortsatt fin etter vask, og jeg har ikke vært plaget med kraven/utrigningen. Absolutt verdt pengene, lurer selv på å investere i en ny en. Jeg digger skjorter, piffer opp slitte jeans, eller sitter prikken over i`en dersom jeg vil være litt mer "formell" :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...