Gjest Jente_27 Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Hei dere...jeg har så lyst på analsex, men er litt usikker på noen saker. Jeg har født et barn for 6 mnd siden, og har i den forbindelse hatt litt hemorider. Tror det meste er borte, men kan være litt igjen også... Har dere noen erfaring rundt analsex og hemorider? Kan jeg eller bør jeg stå over? Blir ting verre da eller? ...OG vasker dere alltid (klyster) før dere har analsex? Tusen takk for seriøse svar!!
gigis Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Tror du merker raskt om det går eller ikke... Om hemorider er "i veien" så vil det høyst sansynlig gjøre vondt! Rådet er mengder med glidekrem og det er lurt med eller uten hemorider - og bør brukes! Om hemorider; et godt tips er å smøre honning på de! (dette er ikke fleip, men et gammelt godt kjerringråd!) Bør kanskje ikke gjøres når det er planer om analsex, men etterpå så kan det ikke skade... Har erfaring med analsex, og har ikke benyttet meg av klyster før dette. MEN forsøker jo å være så ren og tom som det går ann når dette skal gjennomføres... Har ennå ikke opplevd de "store skandalene" - så det går som regel fint! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Ja, det gjør vondt! Så lite av denslags her i gården.
Gjest *Frida* Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hei dere...jeg har så lyst på analsex, men er litt usikker på noen saker. Jeg har født et barn for 6 mnd siden, og har i den forbindelse hatt litt hemorider. Tror det meste er borte, men kan være litt igjen også... Har dere noen erfaring rundt analsex og hemorider? Kan jeg eller bør jeg stå over? Blir ting verre da eller? ...OG vasker dere alltid (klyster) før dere har analsex? Tusen takk for seriøse svar!! ← Har ikke født, og heller ikke hatt hemoroider. Men analsex har jeg hatt. Har aldri brukt klyster eller lignende, men synes det er best å dusje først (hvis jeg planlegger...) Vi er begge klar over at det kan komme litt gris/farge, men det har faktisk aldri hendt. Nå studerer vi ikke så nøye heller, da... Bruker alltid glidemiddel. Kondom brukte vi alltid i begynnelsen, men har droppa det et par ganger siden. Men da _må_ vetleguten vaskes etterpå!! Vondt? Tja... Første gang var det litt vondt før jeg skjønte det med å ikke bare slappe av, men heller presse litt mot han. Hvis det går litt fort, kan jeg få litt vondt, som en muskelstrekk. Da trenger jeg et lite minutt før jeg klarer å slappe av igjen. Når det gjøres riktig (rolig i starten + vått) er analsex bra! Det er den eneste penetrering som gir meg orgasme...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå