Nøtten Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg trenger noter til en sang jeg liker kjempegodt men har ikke anelse hvem som synger og klarer derfor ikke å få letet den opp på nettet. Den er ganske kjent så noen her inne vet nok hvilken det er... Kurt Nilsen sang bl.a denne da han var med i Idol. Lurer på om bandet er dansk??? Begynner som så: "please tell me why can`t I breathe when you`re near me, breathe when you`re close to me.... refrenget: "but I crash in my mind whenever you are near..." osv osv hjelp?
Gjest Blanca Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 (endret) De er danske og heter Saybia. Endret 2. mars 2007 av Blanca
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Sabya som har den sangen. The Day After Tomorrow tror jeg den heter. edit: Ja, her fikk du svar på løpende bånd. Endret 2. mars 2007 av Gjenglemt sykkellås
Amalie_85 Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Please tell me why do birds sing when you're near me sing when you're close to me Innlegget endret. Reglene. Arwen (mod) Endret 2. mars 2007 av Arwen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå