Susannah Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 For de av oss som ikke har de alle største puppene å slenge i bordet med, så finnes det heldigvis mange bra BHer som får frem det beste i oss. Wonderbra har lenge vært en favoritt for meg, men har også et par med sånne "vannputer" inni og de pusher jo bra opp! Bruker du BHer for push og kløft og løft - og hvilken er din favoritt?
Gjest Vidvandre Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg liker ikke sånne med diverse mystiske innlegg som vann osv, føler det blir litt risikabelt. Er ikke den mest forsiktige av meg, tenk så flaut hvis det går hull på!
Rexina Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har kjøpt meg silikon innlegg til å legge i BH'en. De gjør at man går opp en str. Koster 79 kr på lindex i alle fall. Utenom det så har jeg ikke funnet noen særlig bra BH'er. de fleste Push up Bh'ene gir meg spisse pupper, så jeg bruker som regel balconette (eller hvordan det skrives).
Gjest Tangerine Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Må bare spørre, hvor mye koster en wonderbra, og er de virkelig så gode??
pusejenta Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Jeg syntes balconette bh er de beste......... Syntes de sitter flott på også. Noen av de såkalte push upene syntes jeg gjør puppene mere flate, dogg mere utringning,
Susannah Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2007 Må bare spørre, hvor mye koster en wonderbra, og er de virkelig så gode?? ← Jeg har bare kjøpt Wonderbra i utlandet og på internett, vil tippe at de koster rundt 300 kroner. Ja, jeg synes de er gode. Passer perfekt for litt små pupper i allefall, du får mye mer push-up enn av mange andre BH-er. Bare se her på reklamen hva som skjer når du entrer et rom med Wonderbra på: link
India Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 synes de fleste push up gir fint resultat. har prøvd silikon innlegg,men da ble puppene bare spisse. gele innlegg blir det bare veldig klamt av. så har sluttet å prøve dette,push up er bra. men har ennå ikke funnet den perfekte
Gjest DyneTryne Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Unngår helst SVÆRE innlegg i bh-en, skuffelsen for mannfolk kan bli stor når jeg skal ta den av da Greie nok de padsene på push-uper men når de blir 2 cm tykke sier jeg pass
Catzy Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 La Senza har noen fantastisk med geleinnlegg. Selv om jeg er passelig godt utstyrt, så hender det jeg bruker disse. Mannen min liker å bli lurt. Husker ikke hva de kostet, kanskje 300 kr?
Susannah Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2007 Mannen min liker å bli lurt. ← Mannen min også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå