Gjest Borghild Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg er veldig glad i mr lee og spiser det ofte til frokost eller lunch/kvelds. Men er dette så sunt? Er kanskje ikke usunt heller, men inneholder jo endel karbohydrater da.
Gjest Deception Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Det inneholder raske karbohydrater, mettet fett og altfor mye salt. Karbhydratrik vomfyll, rett og slett. Det er lurere å få i seg ordentlig mat i stedet.
Mini_me Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Det er da ganske mange kalorier i en Mr Lee...og så er det litt tom mat som gjør at en blir fort sulten igjen...
Gjest Borghild Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Dæven så raskt dere svarer da! Men mr lee er så godt!
Snuppen Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Er godt, lite "tom" mat som de andre sier ,og mat med lite næring vil jeg si.. du kan bare fortsette og spise det om du elsker det selvsagt, men ville da tatt noe ved siden av..og ikke spist bare den..
Gjest Gjest 1 Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Mr. Lee er veldig usunt og fetende. Hvis du er glad i nudler, hvorfor ikke velge eggnudler/fullkorns nudler (som ikke er Mr. Lee!)
Snuppen Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 skjønner egentlig TS .. d er en helt annet smak på mr.lee enn vanlige nudler.. men enig md at d er bedre..selv om man ik skal ha for mye av d heller.. består av vann og mel mest.. men de fullkornsnudlene høres spennende og sunnere ut! må jg prøve
Gjest Gjest 1 Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 skjønner egentlig TS .. d er en helt annet smak på mr.lee enn vanlige nudler.. ← Ja, jeg forstår også at smaken ved vanlige (egg)nudler alene kan bli kjedelig så det kan en spice opp med soyasaus, pepper, en eddikdressing, asiatisk saus nesten uten kalorier, sprø grønnsaker, litt kylling og/eller andre kryddere. Eggnudler alene er kjedelig men med litt balansert tilbehør kan det bli bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå