Susannah Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg synes det er litt kult, men det er kanskje allerede på vei over i "so-last-year"-kategorien? Liker du det? Har du noen klær med leopardprint?
Gjest gjesta Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg hater dyreprint! kanskje kunne et par sko eller et smalt belte vært greit. men har aldri likt det og kommer aldri til å gå med leopardtights eller andre klær. men det er min mening da, samme hvor mote det blir.
Wildy Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Kan være så mye mote det bare vil for min del. Jeg synes det er helt grusomt.
Gjest gjesta Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Det var litt kult for et år siden. Men bare i veldig små mengder, en veske, belte eller sko. Hele plagg er helt forferdelig, spesielt hvis personen som bruker det er over 40. Og jeg synes i grunnen at det er for sent å begynne å bruke det nå ja.
Hobgoblin Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Synes også det er grusomt. Gir assosiasjoner til velvoksne kvinner på de bruneste pubene... Har derfor en "deal" med min samboer at han kan skyte meg om jeg begynner å bruke leopardprint når jeg kommer i overgangsalderen...
Gjest Tweek Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Jeg så i london er noen par ballerinasko med leopard print som jeg syntes var litt søte. Jeg liker heller ikke hvis noe hadde kommet i leopardjakke eller tights, men de skoene var jo små og bare som er ektra detalj jeg syntes var kul
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Jeg liker det heller ikke. Har aldri likt det. Det er noe med det at det virker litt vulgært og sånt.
Wildy Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Synes også det er grusomt. Gir assosiasjoner til velvoksne kvinner på de bruneste pubene... Har derfor en "deal" med min samboer at han kan skyte meg om jeg begynner å bruke leopardprint når jeg kommer i overgangsalderen... ← Der sa du det! Var på ferie i fjor sommer og dumpet innom det som viste seg å være en rimelig brun pub. Og der var det flere eksemplarer av utgaven litt sliten, middelaldrende kvinne i fullt leopadrantrekk. Tror jeg må lage en slik avtale med min kjære å.....
Gjest Borghild Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 (endret) BLODHARRY! Fysj! Vulgært er det også. Endret 2. mars 2007 av Borghild
Hobgoblin Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 Der sa du det! Var på ferie i fjor sommer og dumpet innom det som viste seg å være en rimelig brun pub. Og der var det flere eksemplarer av utgaven litt sliten, middelaldrende kvinne i fullt leopadrantrekk. Tror jeg må lage en slik avtale med min kjære å..... ← Ikke sant? Hva er det hormonene (og ølet) gjør med folk? Dealen er bra: Jeg føler meg nå trygg på at om jeg våkner en morgen og tenker: "Leopardklær er jaggu meg fint!", så kommer jeg ikke levende ut av døra med slike klær...
Susannah Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2007 Wow! Skjønner hva majoriteten synes om dette! Nå har jeg ikke vært i Norge på en stund, men her jeg befinner meg er det fremdeles mye i motebildet. Greit nok, jeg vil heller ikke bli en sleten pubgåer i leopardtopp og farget rødt hår (får av en eller annen grunn det bildet i hodet...) men synes at det som et trendy tilbehør kan være stilig. Med måte, selvfølgelig. Men kan jeg tolke svarene deres slik at denne trenden egentlig aldri har slått helt an i Norge?
Hobgoblin Skrevet 2. mars 2007 #14 Skrevet 2. mars 2007 Men kan jeg tolke svarene deres slik at denne trenden egentlig aldri har slått helt an i Norge? ← Joda, var en del som gikk med det, men det er vel på vei ut.
Mediocre Skrevet 2. mars 2007 #15 Skrevet 2. mars 2007 Jeg så i london er noen par ballerinasko med leopard print som jeg syntes var litt søte. Jeg liker heller ikke hvis noe hadde kommet i leopardjakke eller tights, men de skoene var jo små og bare som er ektra detalj jeg syntes var kul ← Sånne så jeg også! Kjøpte dem røde med sort sløyfe isteden (litt mer anvendelig ) Ellers syns jeg ikke dyreprint er noe særlig.
Gjest StockDama Skrevet 2. mars 2007 #18 Skrevet 2. mars 2007 harry som få, men jeg kan finne på å bruke en svart og leopardprint topp til tider. jeg har ingen problemer med å bli sett på som harry =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå