Gå til innhold

Forelska, men han vet ikke hva han er

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Nå begynner jeg å bli litt smålei. Har vært forelska i en fyr i noen uker, noe han vet fordi jeg fortalte det. Han har hele tiden sagt han ikke vil gi meg falske forhåpninger, men satte pris på å høre det og at det muligens satte fortgang i saker og ting. Han tar ALT som det kommer, og det er jo egentlig flott.

men jeg vil jo gjerne ikke bli såra igjen og har sagt jeg vil vite det om han finner ut at det ikke blir oss. Det er greit sier han og han sier han bruker lang tid på å bli forelska, men at han ikke tenker så mye på det. kjipt fordi jeg tenker på det hele tiden. Men hva er for lang tid?

Dere gutter! Når har det gått så lang tid at jeg burde tenke at han ikke er int og bare holder meg på pinne fordi han liker oppmerksomheten?

Vi bor langt unna hverandre, han på hjemstedet og jeg studere på andre siden av landet, er ferdig om litt over 1 år. Skjønner jo at det er en grunn, men ikke uoverkommelig mener nå jeg da. Vi ses når jeg er hjemme, prater nesten hver dag på telefonen og han har skaffet en kontantkort slik at vi ringer gratis til hverandre. Jeg håpet jo at han gjorde det på grunn av at vi har noe spesielt, men vet jo altså ikke.

det her ble veldig rotete, men måtte lufte ut litt.... hva tror dere gutter? leker han med meg eller er han int? Hører vel med at vi lå sammen på første date og det ville begge. Men har vært på besøk flere ganger uten sex og han sa at den fineste kvelden var da vi bare slappet av sammen og hørte musikk og pratet. Så tviler ikke på at han liker meg for andre grunner enn sex ( selv om den er fantastisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Dersom han ringer hver dag og ikke er interessert, så er han en dust. Rent bortsett fra det, så er det ingen her inne som kan svare på om han er interessert eller ikke, det vet jo bare han?

Jeg vlle ikke ha spurt igjen, bare latt livet tusle sin vante gang. Det må her sies at jeg liker spenningen i å ikke vite, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har lovt meg selv å ikke spørre igjen, men føler en trang til å beskytte meg selv jeg da.... fordi han er en dust om han ikke er int men bare stiller sin egen nysgjerrighet. Liker egentlig ting som de er, uten forpliktelser, men en gang må han jo finne ut av ting og jeg blir jo lei meg hver gang han prater om andre venninner som jeg ikke aner hvilket forhold han har til eller hver gang han sier han ikke vil gi falske forhåpninger. Men andre ganger blir jeg invitert med på hytteturer sammen med venner. ble ikke noe av på grunn av plass, men var hyggelig å bli spurt da. Men hvorfor bruker gutter så lang tid? jeg tenker jo lengre tid, jo mindre en muligheten. Men jeg blir fort forelska da.... poff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

jo er kjipt!

trodde aldri jeg som jente ville si at noe uforpliktende er deilig, men det er det. men vil jo ikke bli såra for det. mister egentlig troa på at det ordner seg innimellom. ingen gutter som har noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Men dersom han ikke vet, så vet han jo ikke. Jeg kan også være usikker på hva jeg føler og hva jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
Men dersom han ikke vet, så vet han jo ikke. Jeg kan også være usikker på hva jeg føler og hva jeg vil.

jeg skjønner jo at han trenger tid, men spør om hvor lang tid er for lang tid? vanskelig å forklare, men om det går 6 mnd og ting ikke har forandret seg, kan jeg da anta at det ikke vil, eller kan f faktisk gå så lang tid før gutter finner ut at de er forelska. Han får så lang tid han vil for min del, men vil ikke bli lurt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...