Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sovner snart... Er forferdelig trøtt. Sitter her på høgskolen og kjenner øyelokka glir igjen. Tror jeg sovna en stund da jeg satt og hvilte hodet på armen i stad. Skrev nemlig oppgave i natt. Har ikke sovet på 32 timer, men før det sov jeg bare 5 timer. Ikke bra, selv om jeg bare har meg sjøl å takke. Kanskje noen har et par fyrstikker, så kunne de holdt øyene mine oppe? Og grunnen til at jeg ikke drar hjem nå, er rett og slett fordi jeg må på obligatorisk tur. *Dumme, DUMME meg*. :roll:

*Drømmer om en varm og myk seng som jeg kan sove i*..

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg :trøste:

Men - du har ikke sovet på 32 timer og før det sov du bare 5 timer? Hvorfor sitter du egentlig på forelesning? Du kan da umulig få noe utbytte av forelesningen? Syns du bør ta ansvar for deg selv og komme deg hjem og legge deg jeg. Det du driver med nå har i allefall ingen hensikt. :streng:

Skrevet (endret)

Nei, sitter ikke på forlesning. Venter på at denne hersens bussen skal dra. Hadde det ikke vært obligatorisk hadde jeg dratt straka vegen hjem. ;) Men fint å bli pusha på, hehe.

Edit: Og rettskrivingen er på topp ja (min altså). :ler:

Endret av yvonne
Skrevet

Takk for det Susannah, har ikke sett den. :) Nå har jeg heldigvis kommet hjem. Skal legge meg snart. Sovna med en gang bussen kom for å hente oss, samme skjedde på hjemveien. :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Sov godt og sov lenge nå.

Skrevet

Jo, takk for det. :) Skal bare spise opp maten min, så hopper jeg rett i loppekassa. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...