Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bestillt noe der. det om aldri. sendte en mail, og de mente det var borte i posten, men han skulle sende meg en ny vare. er litt over en uke siden han sa han sendte den nå.

virket som er ordentlig side, så bare håper jeg ikke har blitt lurt. bare lurer på om noen har bestillt derfra før, og om dere har fått varene etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestillt der en gang og alt gikk som det skulle. Er jo en ganske stor og kjent side/firma da så tviler på at de driver med noe lureri. Varen har ikke blitt stoppa i tollen da?

Skrevet

jo det har den nok. men da burde jeg fått et brev på det. har ikke fått noenting. hva gjør jeg da? har ikke noe sporingsnummer heller

Skrevet

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente da. Dersom det er en uke siden de sendte ny vare så har du den nok i løpet av de nærmeste dagene. Hvis ikke den er stoppet i tollen da....

Den dukker nok opp snart skal du se! :)

Gjest gjesta
Skrevet

Posten har slitt med å få utlevert post i tide i det siste, i følge avisene. Om pakka er sendt som b-post kan det også ta ganske lang tid (to uker har jeg opplevd, enda pakka ble sendt fra Norge), mens andre ganger går det overraskende fort. Så jeg ville smurt meg med litt tålmodighet.

Gjest Borghild
Skrevet

Hva? Selger de svarte roser på nettet? :klø: :klø:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jada i mine gode gamle gotherdager for 5 år siden bestilte jeg et badass naglearmbånd der som kom fint fram etter 4 uker tror jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...