Gå til innhold

Hvilken brudevals?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen gode tips om brudevalser som ikke gaar superfort (slik som f.eks tronderbrura..)?

Paa mange bryllup jeg har vert virker ikke brudevalsen som en "vals" paa meg, dvs den har ikke 3-takt.. er dette en annen type vals eller vil det bare si at de har valgt en "uvalsete" vals eller ikke-vals? :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje valsen de har valgt ikke er en vals? Mange som velger en annen form for "brudedans", ikke vals i det hele tatt. Eller man kan velge Wienervals osv. Definisjonen av vals er hvertfall 3/4-takt.

Hvorfor ikke ta Trønderbrura slik du foreslår selv, den er jo kjempefin og den passer veldig godt som brudevals. Spiller i bryllup av og til, og da spiller jeg ofte Trønderbrura. Ellers er min personlige favoritt Bergrosa...

Gjest Solskinn
Skrevet

Vi skal ha Bergrosa, kjempefin og lett og danse til!

Skrevet

Jeg er også på leting etter en passende vals. Har noen kanskje en link til disse to noe sted, slik at jeg kan få lastet dem ned?

Skrevet

Har fått dilla på Rosa på ball,jeg... ikke spesielt fin kanskje og Tommy holdt på å sette middagen i vrangstrupen...

Skrevet

Disney har en del OK sanger(valser?):

once uopn a dream

once upon a december

someday my prince will come

veldig romantiske :hjerter:

Skrevet

Anitacath; Må le litt, vi har tenkt til å ha "Rosa på ball" selv, den er jo veldig lett å danse vals til (Jeg er ve ikke verdens beste i vals heller...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...