Susannah Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har kommet over nettbutikken www.beautysleuth.co.uk og den virker veldig bra, bare rundt 25 kroner i frakt og godt utvalg i produkter. Noen som har prøvd den? Hvis dere ser på siden, hvordan synes dere prisene på mineralsminke er her i forholdet til andre nettbutikker? (Golden Glow, er ikke du mineralsminkeeksperten?)
Nemesis Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Var inne og sammenliknet prisene på active moist og ssc på denne siden vs LF. Prisene lå på det samme. Orket ikke sjekke Id sminken, men rekner med at den ligger på det samme som på LF, noe som betyr at det er billigere å kjøpe ID på amerikanske sider. Nei nå var jeg inne og sammenliknet med Beautybridge når det kom til sminke. Beautysleutch -Liner shadow 18.00£ Kurs ca 12kr Beautybridge - Liner shadow 12.00$ Kurs ca 6.5 kr Som sagt, det lønner seg ikke å kjøpe Id på engelske sider Endret 1. mars 2007 av Nemesis
GoldenGlow Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har kommet over nettbutikken www.beautysleuth.co.uk og den virker veldig bra, bare rundt 25 kroner i frakt og godt utvalg i produkter. Noen som har prøvd den? Hvis dere ser på siden, hvordan synes dere prisene på mineralsminke er her i forholdet til andre nettbutikker? (Golden Glow, er ikke du mineralsminkeeksperten?) ← Mineralsminke er jeg faktisk helt grønn på! Eneste jeg har fra Id er øyenskygge! Men jeg skal få kjøpt og prøvd mineral foundation nå veldig snart.
Respect Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Er det noen som har handlet fra denne nettbutikken? Jeg har blitt skeptisk til andre enn SN og LF etter at det har tatt over tre uker fra jeg bestilte redken fra Alternativebeautu uten å ha mottatt noe.
Susannah Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 Er det noen som har handlet fra denne nettbutikken? Jeg har blitt skeptisk til andre enn SN og LF etter at det har tatt over tre uker fra jeg bestilte redken fra Alternativebeautu uten å ha mottatt noe. ← Handlet du over momsgrensen på 200 kroner? Jeg har i allefall opplevd at det er tollvesenet/Posten som ofte er skyld i forsinkelsene, ikke nettbutikkene selv.
Karamba Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Er det noen som har handlet fra denne nettbutikken? Jeg har blitt skeptisk til andre enn SN og LF etter at det har tatt over tre uker fra jeg bestilte redken fra Alternativebeautu uten å ha mottatt noe. ← Det tar som regel alltid 3-4 uker før en mottar varene fra Alternative Beauty. De dukker nok opp snart skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå