Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Litt usikker på om den burde være her eller på Helse, men det handler vel litt om velvære?

Pleier dere å barbere og pynte på bikinilinja før dere drar på GU? Er dere ekstra nøye eller gir dere blanke i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg den som går mest til GU, men den gangen jeg var der så barberte jeg nok bikinilinja som vanlig, for det gjør jeg hver dag. Jeg var mer stresset mtp "å være ren nok", asan våtservietter ble brukt ved siste toabesøk før timen.

Skrevet

Nei, men så pleier jeg ikke å barbere til vanlig heller.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Nei, men så pleier jeg ikke å barbere til vanlig heller.

Samme her.

Gjest Kaya83
Skrevet

Uff, er glad ikke jeg er gynekolog.. :kvalm:

Skrevet

Er mer redd for å fremstå som pyntesyk for legen jeg da, så jeg gjør det motsatte. :ler:

Skrevet
Er mer redd for å fremstå som pyntesyk for legen jeg da, så jeg gjør det motsatte. :ler:

Samme her... :sjenert:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg også.. :sjenert:

Gjest gjesta
Skrevet

Melder meg også inn i denne klubben. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg spurte en ung mannlig lege en gang, og han sa at det er naturlig at de legger merke til det uvanlige... Og da spurte jeg hva han mente, og da sa han at det var jo mest vanlig å komme nyfrisert og helbarbert... Men nå skal det sies at han jobbet på en helsestasjon for ungdom ;)

Skrevet

Jeg gjør ikke noe mer en det jeg vanligvis gjør. Jeg barberer meg hver gang jeg dusjer, så da er jeg som regel alltid "nyfrisert".

Er vel kanskje mer fokusert på å være ren...

Skrevet

eg har vel ikke kommet helt glatt og nyraket...føler meg litt "pyntet" da...men pleier å være noelunde frisert da...

Skrevet

Ikke "nyfrisert" nei, men sørger for at det ikke er "helt gjengrodd" heller da...

Også er jeg nok mer opptatt av å være ren ja.

Skrevet

Kanskje litt stussing på busken min. :trene:

Skrevet

Nei, men vokser som jeg pleier. Har i grunnen ikke tenkt så over det....

Skrevet (endret)

Hørte en historie (som visstnok kommer fra en bok utgitt av Mari Maurstad) om en dame som hadde tenkt å bruke talkum eller lignende, og tok feil - brukte istedet datterens glitterpudder. Legen sa litt overrasket: "Neimen - har du pyntet deg du,da?" Og hun sa litt uforstående og rødmende: "Jaaa". Og da hun kom hjem, oppdaget hun feilen... ;)

Da tror jeg at jeg hadde byttet lege. Personlig stusser jeg, og sørger for at bikinilinjen er glatt. Litt redd for denne "pyntekategorien", jeg og - selvom legene sikkert gir blanke i det. :ler:

Endret av Hobgoblin
Gjest Kaya83
Skrevet

Jeg trodde ikke på en kompis av meg som sa at det var et fåtall jenter som er velstelte nedentil.. Er det noen forskjell på å vise fitta si til en one-night eller gynekologen? :overrasket:

Litt off topic, men dere som har en jungel på fitta, er dere klar over hvordan masse kjønnshår lukter? Tenk all svetten og fittesaftene som koser seg i hårene, alle bakteriene som lager lukt osv.. Jeg blir kvalm bare ved tanken.. EN gang har jeg opplevd noe slikt, han var velstelt og ren, men han hadde masse hår, og det stinket.. Og ja, han havnet på ræva ut av min leilighet, hvis noen lurte.. (og nei, det var ikke mine safter som luktet, han kom ikke så langt)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg pleier å barbere meg. Da føler jeg meg ren, og når jeg drar til gynekologen vil jeg føle meg ren der nede :)

Skrevet
Litt off topic, men dere som har en jungel på fitta, er dere klar over hvordan masse kjønnshår lukter?

Og er du klar over at det er noe som heter såpe? Hår har faktisk en funksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...