Blueberry Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg skal kjøpe/lage en pakke til en pakkelek for voksne (20-30 år). Den skal ikke koste mer enn 20 kr. Noen kreative sjeler her som har noen geniale tips?
Cr@sh Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Skal det være noe morsomt, eller noe ordentlig og "brukbart"? Hvis det bare skal være noe artig, kan det jo være en ide og pakke inn en matvare, litt frukt, en pakke strømpebukser, en dorull eller lignende... (Jeg pakket inn et boks med fiskeboller en gang... Skulle ha med noe som var typisk for meg - og jeg elsker fiskeboller!)
Chelsea Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Hva med f.eks.: Kjøkkenting type tresleiv e.l. Kjøkkenhåndkle Telysestake® Pakke med te Godteri Pakke med bokstavkjeks (bokstavkjeksen er tilbake, pakka er formet som en bil slik som i gamledager, nostalgi...) Refleks Isskrape Flaxlodd pakket i en dorull Clas Ohlson har jo masse småting av alle slag og til billig penge så et tips er å dra dit og titte.
Spirito Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Pakk for guds skyld inn noe alle har bruk for, ubrukelige tulleting har de fleste nok av i skapet. Hva med stearinlys, sjokolade eller noe annet godt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå