Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene ønsker seg slike, og de jeg har snakket med som bruker crocs sko, kan ikke få fullrost de nok. Så om ungene er fornøyd, og de i tillegg kan ha det bra på bena, tenkte jeg at da får det ikke hjelpe at skoene unektelig ser litt "teite" ut...

Har funnet en amerikansk side som fører disse skoene til en mye billigere penge enn her hjemme, og jeg lurer på om det er noen som har bestillt derifra? www.taylorshoes.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kan absolutt anbefale både Crocs og taylorshoes.com. Seriøs side, kjenner mange som har bestilt derfra og har gjort det selv også. Fikk vel skoene etter en ukes tid, helt uproblematisk.

Søk i velvære/klær forumet, så finner du mange tråder.

Gjest *Tara*
Skrevet

Min yngste sønn har også lyst på sånne sko .. men jeg synes de ser alldeles forferdelige ut så jeg har ikke tenkt å kjøpe noen til ham :overrasket:

Skrevet

Har også kjøpt fra denne nettsiden, og det er enkelt og billig, men husk å kjøpe bare et par i gangen eller så må det fortolles. For øvrig er ikke crocs noe særlig til helsesko, men for sommerbruk eller inne på skolen er de vel helt greie. Jeg får vannvittig beinverk av de. Sånne voksesmerteaktige greier... Så slitsomt.

Er fotterapeut og veldig kritisk til sko da.... :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har faktisk senest i dag tenkt på å kjøpe de for tråkking på terrassen og i hagen. Ser da rimelig kjekt ut. Takker for siden som selger skoen billige. skal sjekke de ut.

Skrevet

Jeg har bestilt fra denne siden 3 ganger nå (ja, jeg elsker de skoene!)

Og bestilling og levering har aldri vært noe problem.

Inkl porto kommer summen på ca 270,- for mange (de fleste) av skoene, og det er jo absolutt en konkurransedyktig pris i forhold til hva skoene koster i butikk...

Men - skoene kan variere litt i forhold til den størrelsen vi har her i Norge (tror de er litt store i størrelsen), så sjekk ut riktig størrelse i en butikk først, og så bestill på nettet ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt derfra 3 ganger, jeg klarer liksom aldri bestemme meg for modell og fage, så nå har snuppa 3 forskjellige i samme størrelse :sjenert:

Helt trygt å bestille derfra, og lynrask shipping. Skoene og forhandleren anbefales på det sterkeste :)

Skrevet

Jepp. Fikk mine i dag.

Når det gjelder størrelser så er det en størrelsestabell inne på taylorshoes.com. Den kommer opp når du har trykket på en skomodell. Tegn av omrisset av ungens fot på et papir og mål lengden. Da treffer du rimelig bra på størrelsen. (Har gjort det selv.)

Det tok 6 dager fra jeg bestilte til hentelappen lå i posten.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte til meg selv og datteren min her inne, men bommet kraftig på størrelsen til henne -

Innlegget endret.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Både jeg og jentene har Crocs i diverse farger og modeller nå. Og vi er kjempefornøyd! Brukes både som hjemmesko og også som arbeidsko. Utrolig greit å kunne hive til vask om det blir søl, gode og luftige på foten og kjempedeilig med "nuppene" under foten.Jeg har vært gjennom mengder med ulike arbeidsko, dette er de første jeg er virkelig fornøyd med! Borte er den litt "slitne" følelsen i føttene etter vakt og småverkingen i korsryggen.

Skrevet

Jeg bestilte Crocs på rei.com, er utrolig fornøyd! Beste skoa ever!

Gjest Emera
Skrevet

Datteren min ble vill av begeistring da jeg viste henne denne siden, og ønsker seg gullfargede crocs med edelstener...

Dessverre klarer jeg ikke å klemme så mange slike stener inn under 200 kroner.

Skrevet

Takk for mange svar :)

Noen spørsmål, jeg har målt føttene til ungene, og det stemmer bra med størrelseguiden på siden. Skal skoene kjøpes akkurat, dvs i den størrelsen/cm barnets fot er? Noen sier de skal være for store, andre sier passelige, så jeg blir litt usikker...

En annen ting, finner ikke noe om toll der på sidene. Jeg skal bestille ganske mange par, lønner det seg å dele opp bestillingen? Blir det mer porto da, og hvordan fungerer tollsystemet?

Mange spørsmål her, men jeg er så usikker på å bestille fra utlandet, og dere kan jo så mye... :sjenert:

Skrevet

Størrelsen er jammen jeg også usikker på. Jeg kjøpte mine akkurat etter målet og de er bittelitt korte (synd det ikke finnes halvstørrelser). Da jeg prøvde samme størrelse i skobutikken ;) før jeg kjøpte så mente ekspeditøren at det var riktig. Men jeg har også lest at de skal være romslige. Hvis barnets fot ligger akkurat "på" en størrelse ville jeg kanskje valgt å kjøpe nummeret over. Barn vokser som kjent.

Tollspørsmålet kan jeg ikke svare deg på. Jeg måtte ikke betale toll og er forbauset over det. Mener det er slik at man må betale toll på alt over 200 kr. Vil tro det kan lønne seg å dele opp bestilingen hvis det medfører at du slipper toll. Må du likevel fortolle så lønner det seg å ikke dele (eller dele minst mulig). Da sparer du en del på frakt og gebyr.

Skrevet
Takk for mange svar :)

En annen ting, finner ikke noe om toll der på sidene. Jeg skal bestille ganske mange par, lønner det seg å dele opp bestillingen? Blir det mer porto da, og hvordan fungerer tollsystemet?

Du kan lese mer om moms og toll her

Som en hovedregel vil det lønne seg å dele opp bestillingen din hvis hvert par koster under 200 kroner. Med en gang du går over 200 kroner, må du betale moms på 25% og fortollingsgebyr til Posten e.l.

Skrevet

forferdelig stygge sko!! ville aldri kjøpt det til verken meg selv eller barna,uansett hvor gode dem er. :kvalm:

Skrevet
forferdelig stygge sko!! ville aldri kjøpt det til verken meg selv eller barna,uansett hvor gode dem er. :kvalm:

Det sa jeg også.

Men så kom behovet for et nytt par jobb-sko, og jeg fant ut at jeg skulle gi dem en sjanse...

Og jeg ble fortapt...

Men pene er de ikke, nei...

Skrevet

Jeg tror jeg ville prøvd noen i en butikk her før jeg bestilte over nett... Prøvde selv, for tenkte å kjøpe, men ingen passet meg. Virket som om jeg er for lav over vrista, og i en mindre skostørrelse ble de for korte.

Skrevet

Så stygge at de er kule. Har dem på jobb, og de er veldig gode for oss som går å trør mye inne på fliselagte gulv hele dagen. Veldig mange av elevene har dem og etterhvert, og de er mye mer hygieniske enn tøfler, synes jeg. Men stygge, så absolutt. De er verre enn som så........

Skrevet
Jeg tror jeg ville prøvd noen i en butikk her før jeg bestilte over nett...

Jepp. Jeg gjorde det også, for sikkerhets skyld. Men tror det er lurt å passe på at det er de "ekte" man prøver da. Jeg prøvde "kopien" også og de virket litt annerledes i størrelsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...