Dorri Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Er det noen som har tips for å få vekk cellulitter? Jeg har fått mye på rumpe, lår og mage etter graviditet og jeg blir GAL Vet at kremer ikke er så effektivt, men har hørt at massasje kan hjelpe. Jeg har ikke råd til å gå til noen terapeut eller hudpleiere så om det finnes noen bra apparater man kan kjøpe f.eks på elkjøp e.l (har sett noen sånne der, men aner ikke om det funker) vil jeg gjerne ha tips. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Tone Lise Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hei. Massasje kan være bra, sørg for å få kjøpt deg en massasjeolje som har eteriske oljer som er bra for cellulitter, ikke på Body Shop (feak) kjøp hos en aromamassør, få en i familien til å massere ofte over tid.Det finns mange gode eteriske oljer som er bra for cellulitter. Ellers så ville jeg vurdert laserbehandlinger. Det krever endel behandlinger. Ellers bør du drikke mye vann å trene. Elles finnes det jo endel gode cellulitt kremer,men pass opp for kremer med kunstig parfyme, bør helst være med oljer.Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå