Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg kjøpte disse buksene fra H&M.

Men de har en kjemperar lukt! Litt kjemisk på en måte (fargestoff?). Har vasket buksene to ganger nå, men fortsatt så er det en litt rar eim på de.

Er det noen andre som har hatt dette problemet med jeans fra H&M? Går det bort?? Buksene var jo billige, men dette er litt irriterende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen anelse om det me lukta, men lurte på en ting ang. buksene :) Har sett på dem i katalogen, og har de bra passform? Ikke slapsete og fæle etter vask?

Skrevet
Ingen anelse om det me lukta, men lurte på en ting ang. buksene :) Har sett på dem i katalogen, og har de bra passform? Ikke slapsete og fæle etter vask?

De passet veldig fint til meg. Hittil har de ikke litt slapsete, men har strengt talt bare brukt de to ganger pga overnevnte problem...

Skrevet

Har denne buksa, men min lukter ikke. Anbefaler deg å ta kontakt m HM og klage. Lykke til :)

Skrevet
Har denne buksa, men min lukter ikke. Anbefaler deg å ta kontakt m HM og klage. Lykke til :)

Hm...okey. Ja, får vel vurdere det.

Får gi buksene én siste sjanse, hvis det ikke fungerer, så må det klages :) Synd at jeg har kastet kvitteringen.

Skrevet

Du kan fint gå i butikken og reklamere på buksene uten kvittering.

Du vil få nye bukser eller pengene igjen.

Noen ganger kommer enkelte plagg med lukt dessverre, det kan komme av frakt, farge osv. Hvis kundene ikke reklamerer er det vanskelig for H&M å fange opp problemet og gjøre noe med det.

Skrevet

Har også den buksa, og min lukter ikke. Ang. passform, så mener jeg at den er stor i str. Vurderte å returnere den pga dette, men lot være. Kjøpte en annen Sqin (i butikk) og den stinka. Merket det ikke da jeg prøvde den, men i bilen hjemover. (Svovel eller ett eller annet kjemisk) Dro tilbake og fikk bytte i bukse uten stank.

Skrevet

Tror det er klor/blekemiddel som gjør at buksene lukter, siden stoffet er bleket/gjort slitt.

Gjest Borghild
Skrevet

De buksene var kule! Hvilken modell er det?

Skrevet (endret)

Edit : Den heter Star ! :)

Endret av Mediocre
Gjest Borghild
Skrevet

Takk! Må ha! Men hvordan er de i str? Små, store? Bruker vanligvis 26 men prøvde en annen modell på hm jeg ikke fikk over ræva engang.

Gjest Tweek
Skrevet

Tror nok det er fargestoffet.

Jeg kjøpte en svart dongribukse på bikbok og den lukta skikkelig rart, selv etter mange vask. Men nå har den jo bleket litt og lukta eer ikke der heller .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...