Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst en som kan kjøpes på H&M, Vita eller andre kjedebutikker og ikke er så altfor ille i pris :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker egentlig ikke selvbruningprodukter, men jeg liker faktisk serviettene til Loreal (Eller Garnier, husker ikke helt hvem jeg har brukt) Er vel kanskje bare at det er så enkelt, men det er lett å få gjevnt og pent syntes nå jeg.

Det er ihvertfall kjempe billig! lenge siden jeg har kjøpt dem, men tror det er rund 20-30 kr :)

Ellers så er jeg veldig glad i Dior Bronze natural glow. Den er uten farge, så det blir ikke streker eller noen ting. og den lukter ikke selvbruning!!!! :) Jeg har tatt den på om kvelden, og når man våkner så ser man så utrolig frisk og fin ut! :) Jeg anbefaler den sterkt, men er jo en annen pris da.

Skrevet

Det er KUN en som er å anbefale!! :sjarmor:

Lancome Flash Bronzer for ansikt! Helt fantastisk! Den er best i test også :)

Gjest Frysepulver
Skrevet
Det er KUN en som er å anbefale!!  :sjarmor:

Lancome Flash Bronzer for ansikt! Helt fantastisk! Den er best i test også :)

Den fikk jeg oransje hud av og ble tørr/flekkete i hele ansiktet

Skrevet

What?

Da har du tatt på flere lag eller hatt forferdelig flassete hud! Jeg har anbefalt denne til alle jeg kjenner omtrent, og ingen av de har negative erfaringer :)

Gjest Frysepulver
Skrevet
What?

Da har du tatt på flere lag eller hatt forferdelig flassete hud! Jeg har anbefalt denne til alle jeg kjenner omtrent, og ingen av de har negative erfaringer :)

Så det kan ikke hende at noen kan reagere negativt på den? Jeg smører tynne lag og peeler før jeg påfører, samt at jeg kjenner flere med negative erfaringer når det gjelder denne.

Kusinen min anbefaler Dior, men jeg har ikke forsøkt den selv. Fikk prøve på den, så den skal testes ut i helgen

Skrevet
Så det kan ikke hende at noen kan reagere negativt på den?

Jojo, så klart! Ble bare overrasket! :)

Skrevet
Helst en som kan kjøpes på H&M, Vita eller andre kjedebutikker og ikke er så altfor ille i pris :)

Siden du spør om selvbrunere som ikke koster så mye, så kan jeg fortelle at jeg har prøvd selvbruneren fra nivea og body shop. Men jeg likte riktignok selvbruneren fra body shop best.

Skrevet

Jeg liker de fra Dove summer glow, til både ansikt og kropp. Jeg har brukt de for medium til mørk hud.

De er jo ikke så effektive som en vanliv selvbruner, men de er lettere å få jevnt.

Skrevet

Håper selvbruningsserviettene fra L'Oreal kommer igjen snart, de fra Garnier suger. Lancôme sin selvbruner for ansikt er ikke noe god, fysj. Du kan få min. :P Selvbruneren til ansikt fra Chanel er ABSOLUTT best. Til og med to forskjellige farger, en for ekstremt lyse, og en for oss med normail teint. Den er jo ganske drøy da tror jeg, har ikke brukt den så mye at jeg vet.

Gjest Deception
Skrevet

Flash Bronzer tørket ut huden min, og den ble i tillegg gul. Ikke akkurat noe jeg vil anbefale. Ellers liker jeg Liquid Bronze fra Clarins, men den gir veldig lite farge. Plusset er at den aldri gir skjolder eller gulfarge, og den tørker heller ikke ut.

Dior sin gav ingen effekt hos meg, og den fra Chanel stinket selvbruner lang vei.

Når det gjelder billige selvbrunere, er jeg fornøyd med melken fra L'Oreal, i pumpeflaske. Det står at den er beregnet for både ansikt og kropp, og jeg har brukt den til begge deler med godt resultat. Den får du på H&M, Vita, Cubus osv.

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Shisedos selvbruningsgel på pumpeflaske. Koster litt, men den kommer på en stor pumpeflaske, og bruker du den bare i ansiktet vil den holde lenge. Den gir en fin naturlig farge, tørker kjempe fort inn i huden og lukter ikke selvbruning i det hele tatt. :):) Kjøper denne om og om igjen....

Har dessverre ingen billigere å anbefale, men som sagt så er denne stor og drøy.

Skrevet

Jeg liker ikke Dior sin, var umulig å få den jevnt på. For meg altså.

Skrevet

Dior sin er verre enn Lancôme sin. Eller var det motsatt?

Skrevet

Clarins har en egen for ansikt/hals/bryst.. den er veldig god!! :) Koster vel litt over 200 kr da, men er veldig drøy! Mye billigere i lengden enn å kjøpe enkelte selvbruningsservietter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...