Pnin Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Vi skal flytte til Akershus om et par uker, og må bytte bredbåndleverandør da CanalDigital ikke kan levere bredbånd til det området vi flytter til. Men hvem velger vi? Og er det noen vi bør holde oss unna? Det er så mange på markedet i dag at jeg går i surr. PS: Vi trenger sånn midt-på-treet hastighet inn, og er ikke avhengig av superraskt ut.
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Sjekk om du får Nextgentel der, på tross av noe krøkkete hjelpelinjer så er de egentlig det minste ondet av mange. Personlig er jeg møkklei hele Tele2, iaffal.
Nella Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Vi har Nextgentel og har ikke hatt noe problemer med de. Ring kundeservice litt utenom lunchtider til folk flest og det er ikke så vanskelig. De leverer også tv nå og ved å slå sammen ip telefon, tv og bredbånd så ser det ganske gunstig ut. Tv over nettet går utenom hastigheten du har så nedlasting skal ikke påvirke tv sendinger.
Gjest Persille Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Det du skal være obs på er leverandører som tilbyr deg en hastighet opptil. Har fått med meg at hos noen leverandører så betyr opptil at de gjerne leverer dårligere hastighet på linja. De har jo sitt ord i behold. Forbrukerrådet har satt fokus på dette nå og mener det er villedende markedsføring. Endret 20. desember 2010 av Persille
Gjest Håil Brillan Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 http://privat.ventelo.no/ er veldig bra. Annbefales på det varmeste
minienthe Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Nextgentel her og, er veldig fornøyd med de og jeg får ihvertfall den linjekapasiteten jeg betaler for uten problemer litt treg på telefonservicekapasiteten men når man først kommer igjennom så virker de faglig dyktige og interessert i å hjelpe deg på en skikkelig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå