mixci Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Nå ble jeg litt frustrert her kjenner jeg. Jeg er ikke verdens største sminkedukke, så jeg har ikke mye peiling rett og slett. Har alltid trodd at kajal og eyelner er det samme, men det er det visst ikke? Kan noen forklare meg forskjellen og si hva som er beste å bruke? :D På forhånd takk pps
Gjest Blanca Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Kajal = blyant, fast form Eyeliner = flytende form Iallefall etter mine begreper
mixci Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 hvorfor står det da "eyeliner" på de jeg har i fast form? :O Harregud så stress.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Hvorfor bruker en da begrepet "flytende eyeliner"? Har alltid trodd at kajal, øyeblyant og eyeliner var det samme, jeg :klø:
Philippa Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 To forskjellige ord om (nesten) samme fenomen... Eyeliner kan være både flytende og fast. Kajal er vel bare fast.
Gjest Advena Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jøss, trodde eyeliner var fast form, jeg. :klø:
Mary_H Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Eyeliner er også i fast form, så en kan vel si at det er det samme, bare at eyeliner også brukest som begrep for flytende eyeliner.
mixci Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2007 hellepelle. tror jeg bare holder meg til ordet eyeliner jeg, så får de som vil skyte meg heller gjøre det
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Har alltid trodd at kajal, øyeblyant og eyeliner var det samme, jeg :klø: ← Jeg også.. Uavhengig om det er i fast eller flytende form..
moka Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 kajal er vel det du skal bruke på våtkanten. eyeliner er til øyelokk etc. det har jeg lært......
Gjest Lanyah Skrevet 2. mars 2007 #12 Skrevet 2. mars 2007 Noen make- up artister bruker ordet cake- liner, når de snakker om flytende liner! Kanskje det kan være noe å sortere etter, men..., det letteste er vel å si flytende eller fast form...!
Gjest Blanca Skrevet 2. mars 2007 #13 Skrevet 2. mars 2007 Noen make- up artister bruker ordet cake- liner, når de snakker om flytende liner! Kanskje det kan være noe å sortere etter, men..., det letteste er vel å si flytende eller fast form...! ← Cake-liner; er ikke det liner i fast form som man legger på med fuktig pensel (samme prinsipp som cake-mascara) :klø:?
lillesky Skrevet 2. mars 2007 #14 Skrevet 2. mars 2007 Cake-liner; er ikke det liner i fast form som man legger på med fuktig pensel (samme prinsipp som cake-mascara) :klø:? ← Cake-liner (bilde).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå