Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg litt frustrert her kjenner jeg.

Jeg er ikke verdens største sminkedukke, så jeg har ikke mye peiling rett og slett.

Har alltid trodd at kajal og eyelner er det samme, men det er det visst ikke?

Kan noen forklare meg forskjellen og si hva som er beste å bruke? :D

På forhånd takk pps :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Blanca
Skrevet

Kajal = blyant, fast form

Eyeliner = flytende form

Iallefall etter mine begreper

:)

Skrevet

hvorfor står det da "eyeliner" på de jeg har i fast form? :O Harregud så stress.

Skrevet

Kajal = blyant, fast form

Eyeliner = flytende form

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Hvorfor bruker en da begrepet "flytende eyeliner"? Har alltid trodd at kajal, øyeblyant og eyeliner var det samme, jeg :klø:

Skrevet

To forskjellige ord om (nesten) samme fenomen... Eyeliner kan være både flytende og fast. Kajal er vel bare fast.

Gjest Advena
Skrevet

Jøss, trodde eyeliner var fast form, jeg. :klø:

Skrevet

Eyeliner er også i fast form, så en kan vel si at det er det samme, bare at eyeliner også brukest som begrep for flytende eyeliner.

Skrevet

hellepelle. tror jeg bare holder meg til ordet eyeliner jeg, så får de som vil skyte meg heller gjøre det ;)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Har alltid trodd at kajal, øyeblyant og eyeliner var det samme, jeg :klø:

Jeg også.. Uavhengig om det er i fast eller flytende form..

Skrevet

kajal er vel det du skal bruke på våtkanten. eyeliner er til øyelokk etc.

det har jeg lært...... :sjenert:

Gjest Lanyah
Skrevet

Noen make- up artister bruker ordet cake- liner, når de snakker om flytende liner! ;) Kanskje det kan være noe å sortere etter, men..., det letteste er vel å si flytende eller fast form...! ;)

Gjest Blanca
Skrevet
Noen make- up artister bruker ordet cake- liner, når de snakker om flytende liner! ;) Kanskje det kan være noe å sortere etter, men..., det letteste er vel å si flytende eller fast form...! ;)

Cake-liner; er ikke det liner i fast form som man legger på med fuktig pensel (samme prinsipp som cake-mascara) :klø:?

Skrevet
Cake-liner; er ikke det liner i fast form som man legger på med fuktig pensel (samme prinsipp som cake-mascara) :klø:?

:Nikke:Cake-liner (bilde).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...