chanell Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg kjøpte meg øyenskyggeskrinet nymphea fra chanel, sikkert fint til de som passer farvene, men jeg så jo heelt dopa ut med de farvene. Så utrolig irriterende. Så nå har jeg fynnet ut at jeg skal holde meg til bronsje farver som jeg vet at jeg passer, jeg kaster snart skrinet i ren irritasjon. Tips til bronsjefarva skygger?
Lola83 Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg kjøpte meg øyenskyggeskrinet nymphea fra chanel, sikkert fint til de som passer farvene, men jeg så jo heelt dopa ut med de farvene. Så utrolig irriterende. Så nå har jeg fynnet ut at jeg skal holde meg til bronsje farver som jeg vet at jeg passer, jeg kaster snart skrinet i ren irritasjon. Tips til bronsjefarva skygger? ← Hvilke var det? Bilde?
mixci Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Jeg kjøpte nettopp noen brunfarger fra guerlain. De er helt nydelige :D Tror den heter divinora (står det med store bokstaver her hvertfall:p) og farger er touche de brun 241 :D
chanell Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2007 Var de glitter/skimmer i de skyggene Lola?
Philippa Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Men prøvde du de ikke på hånden før du kjøpte den for å se hvordan fargene så ut på deg? Jeg har den selv, og kombinerer fargene på flere måter, og fargene kan også brukes med andre farger.
Mary_H Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Jeg synst spices fra chanel har nydelige farger. Brun, gull, fersken, rosa/hvit.
Lib Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg synst spices fra chanel har nydelige farger. Brun, gull, fersken, rosa/hvit. ← Den elsker jeg også ! Jeg kjøpte denne fra Chanel i dag, i håp om å matche den lyseste fargen i Spices skrinet (som jeg alltid bruker opp først !)
Rexina Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Jeg kjøpte meg øyenskyggeskrinet nymphea fra chanel, sikkert fint til de som passer farvene, men jeg så jo heelt dopa ut med de farvene. Så utrolig irriterende. Så nå har jeg fynnet ut at jeg skal holde meg til bronsje farver som jeg vet at jeg passer, jeg kaster snart skrinet i ren irritasjon. ← Det går jo sikkert an å selge de da. de er jo HELT nye
GoldenGlow Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Bruker for det meste Clinique true bronze shimmering tones og Lancome sparkling bronze (ganske mørk) når jeg skal ha bronze farget sminke! Har også en bronze skygge fra No'7 som jeg bruker mer til dagtid. Kjedelig med Chanel skyggene dine, men er jo bare å leke seg frem litt da, så kanskje du kommer opp med et resultat du liker og kler Den lyse og rosa fargen er jo ganske "lette skygger" som sikkert er kjempe fine for en naturlig look Kanskje bruke den brune til "eyeliner" el? Er jo så synd å kaste dem!
chanell Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2007 Den der fra Lancome er det en øyenskygge Golden Glow? Har du en link til denne?
GoldenGlow Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 Den der fra Lancome er det en øyenskygge Golden Glow? Har du en link til denne? ← Ja, den fant jeg her er den Bruker denne mest til kveldsbruk jeg da.
chanell Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2007 Den var jo kjempefin, så mer ut som den var min type brunfarve. Skal se på den i parfymeri. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå