Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med det lilla silkebåndet som følger med hver bidige pakke? :ler:

Jeg har spart på alle jeg noen sinne har fått, men det eneste jeg har brukt et til er å henge opp et bilde på veggen som jeg manglet oppheng til, sært nok.

Klarer ikke kaste sånne ting, så om jeg fortsetter å handle fra SN kommer jeg vel til å ha metervis med dette lilla båndet.

Kan eventuelt bruke det til gavebånd, kanskje?

Så - hva bruker dere de til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaster det ;)

Skrevet

Jeg har spart på alle jeg noen sinne har fått, men det eneste jeg har brukt et til er å henge opp et bilde på veggen som jeg manglet oppheng til, sært nok.

Vil du ha mine oxo...? :ler:

De havner vel snart i soppelkassa....

Skrevet

Jeg tror dere er gale alle mann. :ler:

Føler meg som et miljøsvin når jeg kaster sånne ting.

Skrevet

Jeg har brukt det som gavebånd, pynt på t-skjorte, hemper i jakker, på håndklær etc

Skrevet

Vil du ha mine oxo...? :ler:

Du må ikke kaste! :ler: Sjekk bare ut tipsene til Skravla...

Jeg har brukt det som gavebånd, pynt på t-skjorte, hemper i jakker, på håndklær etc

...Endelig en luring. Mange smarte tips her altså. Men de skulle ha kommet i forskjellige farger når jeg tenker meg om. :Nikke:

Skrevet
Du må ikke kaste! :ler: Sjekk bare ut tipsene til Skravla...

...Endelig en luring. Mange smarte tips her altså. Men de skulle ha kommet i forskjellige farger når jeg tenker meg om.  :Nikke:

Flere farger hadde gjort seg. :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har akkurat fått min første pakke og la båndet i en bolle med epler :) Vil anta at det finnes lurere ting å bruke det til, og gavebånd er en av dem.

Skrevet

Det går nok rett i søppelbøtten her også! Men gavebånd var lurt :) Skal begynne å ta vare på dem jeg også nå da.

Skrevet

Går rett i søppelbøtta her også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...