Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hva gjør dere med det lilla silkebåndet som følger med hver bidige pakke? Jeg har spart på alle jeg noen sinne har fått, men det eneste jeg har brukt et til er å henge opp et bilde på veggen som jeg manglet oppheng til, sært nok. Klarer ikke kaste sånne ting, så om jeg fortsetter å handle fra SN kommer jeg vel til å ha metervis med dette lilla båndet. Kan eventuelt bruke det til gavebånd, kanskje? Så - hva bruker dere de til?
MBelucci Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har spart på alle jeg noen sinne har fått, men det eneste jeg har brukt et til er å henge opp et bilde på veggen som jeg manglet oppheng til, sært nok. Vil du ha mine oxo...? De havner vel snart i soppelkassa....
Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 Jeg tror dere er gale alle mann. Føler meg som et miljøsvin når jeg kaster sånne ting.
Skravla Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har brukt det som gavebånd, pynt på t-skjorte, hemper i jakker, på håndklær etc
Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2007 Vil du ha mine oxo...? ← Du må ikke kaste! Sjekk bare ut tipsene til Skravla... Jeg har brukt det som gavebånd, pynt på t-skjorte, hemper i jakker, på håndklær etc ← ...Endelig en luring. Mange smarte tips her altså. Men de skulle ha kommet i forskjellige farger når jeg tenker meg om.
Skravla Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Du må ikke kaste! Sjekk bare ut tipsene til Skravla... ...Endelig en luring. Mange smarte tips her altså. Men de skulle ha kommet i forskjellige farger når jeg tenker meg om. ← Flere farger hadde gjort seg.
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har akkurat fått min første pakke og la båndet i en bolle med epler Vil anta at det finnes lurere ting å bruke det til, og gavebånd er en av dem.
GoldenGlow Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 Det går nok rett i søppelbøtten her også! Men gavebånd var lurt Skal begynne å ta vare på dem jeg også nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå