Gå til innhold

stor jente = stor m** ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest storkar

Kanskje et teit spørsmål.. men jeg hadde en frodig jente til sengs i helga og er selv ganske stor, både her og der..

Vanligvis så oppleves damer som nok så trange for meg.. men denne jenta var veldig romslig for å si det slik.. er det "vanlig" at store jenter har stor mus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg har forstått er at store jenter har mer muskler/fet "der"og derfor føles det kanskje litt trangere.Ikke større?!

Men jeg vet ikke,har aldri prøvd... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Kanskje du storkar ikke er så stor der nede som du tror likevel? :ler:

det får du nok aldri vite.. men tro hva du vil du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver på mitt beste å finne ut om det kan være sant at store jenter har større mus en mindre jenter... men finner ikke noen logikk i dette.

Dersom du tar ei stor jente, så er hun jo stor, fordi hun har fett og/eller muskler utenpå det vanlige skjelettet og kjøttet.. er hun ikke? for det fyldig du snakker om ikke sant?

Det er ingen god grunn til at vagina skal bli videre kun av den grunn at man legger på seg, for hva slags sammenheng skulle det ha? Hva skjer da dersom man slanker seg, og ikke lenger er stor? Vil da vagina trekke seg sammen? Og når man legger på seg igjen så utvidere den seg?

Jeg kan på ingen måte se at vaginas størrelse skal ha noe som helst med hvor kraftig du er.

Men det er klart, dersom jenta bare er større, på alle måter liksom, større hode, større hender, større ører, større alt, kanskje da også vagina er større? men da snakker vi jo ikke om tykkelse/ fylde, men proposjonell størrelse.

Har forresten møtt på en pitteliten mann med stor penis, så det er sikkert mulig omvendt også. Og store mannemanner med liten til middels penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet utvider vagina seg ettersom man har sex (en kvinne på 30 har større vagina enn en på 18). Men det skjer kanskje mest etter fødsel antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storkar

Hei!

Vil bare takke deg (aline :D ) for at du faktisk er en av de få her på kvinneguiden som klarer å svare folk på en fornuftig måte.. Selv om spørsmålet muligens er litt tåpelig. Og ja, det er fyldig jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med det der SS? Du MÅ ikke slenge tåpeligheter til person bare fordi du ikke vil være med i koseklubben vel?

Det finnes mellomting mellom slem og kjedelig altså! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie
Hva er egentlig poenget med det der SS? Du MÅ ikke slenge tåpeligheter til person bare fordi du ikke vil være med i koseklubben vel?  

Det finnes mellomting mellom slem og kjedelig altså!  :x

Hva er d som er så slemt med d jeg har skrevet her?

Mannen spør om d er noen sammenheng mellom fyldighet og d å ha en slapp vagina. Noe jeg vet d ikke er.

D skulle jo tro at alle store, grove piker er slapp nedetil.

Eller at alle store menn har en stor tiss og alle små menn liten tiss...

Generaliseringer, generaliseringer....

Virker som om at den bemerkningen om koseklubben/9timen har gått innpå enkelte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa vel ikke du var slem, men at du kanskje ikke trengte slenge tåpelige bemerkninger! kommentarer som

"tissen din er liten" er noe jeg kaller tåpelige kommentarer!

om jeg tar meg nær av at du kaller alle som forsøker å diskutere saklig selv på usaklige spørsmål, for 9-timen, tar jeg meg ikke nær av nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Jeg har hørt at det er omvendt jeg da. Overhørte et par gutter som snakket om det, de ble enige om at svært tynne jenter kjentes mer "hule innvendige" enn fyldige jenter, og at litt fyldige jenter opplevdes som trangere. Jeg tror nå at det kan variere fra gang til gang med samme jente og jeg da. Men hvis hun tydelig skilte seg ut fra andre jenter du har vært sammen med tror jeg ikke det har noen sammenheng med om hun var fyldig eller ikke. Teorien om at en stor kvinne proporsjonelt har større vagina tror jeg heller ikke holder mål. Det stemmer i alle fall ikke når det gjelder menns kjønnsorganer!

Men da burde hun jo passe bra til deg som også har stort kjønnsorgan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...