Gjest Tangerine Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 hva bruker man egentlig for å fylle ut og "farge" øyenbryn, pudder eller kajal eller hva? har dere noe å anbefale meg? øyenbrynene mine er mørkeblonde.
Gjest Blanca Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg synes brynspudder er det som ser mest naturlig ut. Brynspudder inneholder hverken glitter, skimmer eller røde toner (rødtoner vil se unaturlig ut, tro meg) og kommer som oftest i sett med flere farger slik at du kan mikse deg frem til riktig farge. Se på Shiseido og Chanel sine skrin, jeg synes de er de beste. Mange er også fornøyd med H&M sitt skrin, men det har jeg ikke prøvd. Brynsblyant kan også brukes, men jeg synes ikke det gir like godt resultat som et brynspudder. De aller fleste merker har slike blyanter. Endret 1. mars 2007 av Blanca
MBelucci Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg bruker Sculpting brow pencil fra chanel.Den er lett a jobbe med.Og resultatet er naturlig.Men velg din riktig farge... Jeg er blond.Og bruker brun.. Endret 1. mars 2007 av MBelucci
ehv61 Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg bruker Model co sitt eye bow kit.Der er dt en brynsfarge,en fixeringsgele og noen stensiler du kan legge på øynebrynene dine,fargelegge og du får perfekt form på brynene.Trenger bare ltt øvelse først. Eller har Dior gode øynebrynsblyanter.
kvinne_ Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Mange er også fornøyd med H&M sitt skrin, men det har jeg ikke prøvd. ← jeg bruker øyenbrynspudderet fra H&M og er veldig fornøyd med det! Det koster en tidel i forhold til de dyrere merkene, men er etter min vurdering veldig bra!
Gjest Vidvandre Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Bruker også brynspudder fra H&M og er godt fornøyd med det
Gjest Tangerine Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 tusen takk for hjelp! tror jeg prøver meg på h&m sitt først da! :D
chanell Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Jeg bruker det skrinet fra shiseido, er fornøyd.
Gjest Gjest 1 Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 En naturlig brun øyeskygge som forsiktig føres på deler av øyebrynet. Det er viktig at det ikke blir for hardt og markert, synes hvertfall jeg,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå