Snil@ Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg digger denne serien, men klarer ikke å finne ut hvor mange sesonger det skal lages... Noen som vet?
Mary_H Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Tror det skal lages en tredje sesong, og i et intervju sa Wentworth Miller at det blir en helt annen sesong enn den som er nå.
Gjest Zarah Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Skjønner ikke helt åssen de har tenkt å få det til! Veldig glad for at det blir ihvertfall en sesong til, bare håper at de klarer å holde spenningen opp liksom!
Tjorven Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Er sesong 2 mer spennende enn sesong 1? sesong 1 var jo ganske platt og kjedelig egentlig, men tror jo selv at ses.2 har litt er potensiale...
Gjest Zarah Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Jeg syntes sesong 1 var utrolig spennende jeg da.. Sesong 2 er definitivt spennende den også, men jeg synes ikke den kommer helt opp imot første sesong! Smakssak tydeligvis!
Tjorven Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Jeg syntes sesong 1 var utrolig spennende jeg da.. Sesong 2 er definitivt spennende den også, men jeg synes ikke den kommer helt opp imot første sesong! Smakssak tydeligvis! ← Okei, da står vi nok over serien videre. Synes det skjedde så uhorvelig lite i sesong 1, selvom noen deler jo var spennende. Men mye ble så innmari teit, sikkert det som gjorde at jeg ikke var over-imponert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå