Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger denne serien, men klarer ikke å finne ut hvor mange sesonger det skal lages... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det skal lages en tredje sesong, og i et intervju sa Wentworth Miller at det blir en helt annen sesong enn den som er nå.

Gjest Zarah
Skrevet
:overrasket: Skjønner ikke helt åssen de har tenkt å få det til! Veldig glad for at det blir ihvertfall en sesong til, bare håper at de klarer å holde spenningen opp liksom! :)
Skrevet

Er sesong 2 mer spennende enn sesong 1? sesong 1 var jo ganske platt og kjedelig egentlig, men tror jo selv at ses.2 har litt er potensiale...

Gjest Zarah
Skrevet

Jeg syntes sesong 1 var utrolig spennende jeg da..

Sesong 2 er definitivt spennende den også, men jeg synes ikke den kommer helt opp imot første sesong! Smakssak tydeligvis! :)

Skrevet
Jeg syntes sesong 1 var utrolig spennende jeg da..

Sesong 2 er definitivt spennende den også, men jeg synes ikke den kommer helt opp imot første sesong! Smakssak tydeligvis! :)

Okei, da står vi nok over serien videre. Synes det skjedde så uhorvelig lite i sesong 1, selvom noen deler jo var spennende. Men mye ble så innmari teit, sikkert det som gjorde at jeg ikke var over-imponert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...