Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaaw. Min nye sikletråd <3

What? what? what? what? Jeg ler :D

Gjest DyneTryne
Skrevet

Her sitter han i Norges land og rike og er stein, tsk tsk tsk!

Men fine smilet :D

Skrevet
er det meg du mener ?....uansett svaret er nei

Og jeg som ville se runking :tristbla:

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet
Hvem ER han karen egentlig?? :klø:

Eiman Daiton heter han. Han er en "halvrussisk" artist(og en upp and comeing skusespiller), som driver med asiatisk pop-ræpp.

Han er ikke så kjent i vesteuropa, men resten av verden har hørt på musikken hans ganske lenge.

Han er med i et par nye filmer også. Det er en film som kommer i slutten av året, som heter "Fallos of Eternity" hvor han har en av hovedrollene.

Den handler om en ung mann, som er på fjelltur med noen kolegaer... Når en av dem blir borte, å det byner å skje skumle og mystiske ting, så må skynte seg hjem å spise middag, før den blir kald.

Snakkes!

Skrevet
Den handler om en ung mann, som er på fjelltur med noen kolegaer... Når en av dem blir borte, å det byner å skje skumle og mystiske ting, så må skynte seg hjem å spise middag, før den blir kald.

Snakkes!

Hm.. oki! Hørtes... rar ut :forvirret:

Skrevet
Eiman Daiton heter han. Han er en "halvrussisk" artist(og en upp and comeing skusespiller), som driver med asiatisk pop-ræpp.

Han er ikke så kjent i vesteuropa, men resten av verden har hørt på musikken hans ganske lenge.

Han er med i et par nye filmer også. Det er en film som kommer i slutten av året, som heter "Fallos of Eternity" hvor han har en av hovedrollene.

Snakkes!

Takk for opplysningen! :overrasket:

Spørs om jeg skal skal se den. :ler:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Hva i alle dager! NEI det er omar rodriguez-lopez, som er flinkeste gitarist i verden mener jeg!

Da han var liten narkoman rava han rundt i puerto rico og ble voldtatt i rumpa av en mann, også ringte cedric og sa "Kom hjem til texas og ordne opp" også ble han med i bandet at the drive-in, og i dag er han Gud. Det sa han i et intervju, bortsett fra det med gud for det sa jeg!

Skrevet

Sieru at jeg ikke veit hva jeg snakker om, hæ??

Kanke du gi meg navnet på noen a de bedre låtene han har mekka, så jeg kan høre om han er flinkere enn Steve Vai og de gutta der a! hehe

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jesus kristus man da må jeg ramse opp alle sanger! Jeg skal sjekke min playlist, men du har vel hort om mars volta??

Gjest DyneTryne
Skrevet

HVIS DU SPØR MEG ÆRLIG så sier jeg at du egentlig bør høre deres 40 min lange versjon av Cicatriz på plata Scab Dates, den ga meg så mye frysninger at jeg ble forkjøla en gang. Men det er kanskje litt mye for en først-taimer så jeg anbefaler the mars volta - take the veil cerpin taxt! Ikke mange liker vokalen, men det gjør jeg for han er high pitched!

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Også ern så maskulin! Ånei, vent... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...