Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser snart til syden og trenger en bikini som holder oppe.... bor litt i utkantstrøk og har ikke mulighet til å komme til by....

Er det noen nettbutikker som leverer fort?

Sent ute som alltid :sjenert:

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvor stor din byste er da men... ;)

Jeg har ganske stor byste og hadde veldig suksess med hm sin halterneck i syden i fjor. Jeg ska bestille akkurat den samme bikinien i år. Støtter og løfter uten at det blir push up eller tyter ut noen steder :)

Gå inn på hm nettbutikken på badetøt. Den røde på side 3 er den jeg mener.( har en ring midt på mellom puppene)

HM nettbutikken leverer raskt og du får også sende tilbake bikinier hvis du ikke liker dem! Hurra for hm nettbutikk

:danse:

Skrevet (endret)
Nå vet jo ikke jeg hvor stor din byste er da men...  ;)

Jeg har ganske stor byste og hadde veldig suksess med hm sin halterneck i syden i fjor. Jeg ska bestille akkurat den samme bikinien i år. Støtter og løfter uten at det blir push up eller tyter ut noen steder :)

Gå inn på hm nettbutikken på badetøt. Den røde på side 3 er den jeg mener.( har en ring midt på mellom puppene)

HM nettbutikken leverer raskt og du får også sende tilbake bikinier hvis du ikke liker dem! Hurra for hm nettbutikk

:danse:

Er ikke alltid like fornøyd med hm`s leveringstider men...

Bruker ca 75 dd/e .... og de henger litt :tristbla: derfor det er så vanskelig... Hvordan var HM`s til å holde opp? tror du jeg får dem på under en uke?

ser de er i klesstørrelser... :overrasket: hvilken størrelse blir d da?

Endret av aowi
Skrevet

Jeg bestilte denne Freya-bikinien fra Bravissimo i går. I bekreftelsesmailen står det at den blir sendt om 3-5 dager, så jeg vil tippe jeg har den her om halvannen til to uker. Selvsagt litt avhengig av om du har fått fortollet ting før - første gangen tar det laaaang tid. Her har du link til Freyas badetøy-sider. Ellers kan du sjekke Figleaves. De har ikke fått inn allverdens av vårens/sommerens badetøy ennå, da, og har vel heller ikke så mye raskere levering enn Bravissimo. Samtidig bruker du mindre cup enn jeg gjør, så da er sikkert utvalget større, også. :)

Skrevet

Jeg var å tittet hvilken størrelse jeg bestilte i fjor. Jeg bruker 75 d i vanlig bh, og hadde str 38 i bikinioverdel fra hm.

så hvis du bestiller både en i 40 og en i neste str, så tror jeg en av de vil passe til deg. Så sender du bare den som ikke passer tilbake.

Den støttet og holdt mine kjempebra!! :klappe: ingenting som veltet ut eller sægget;-)

I det siste når jeg har bestilt fra hm, har de levert raskt, så de har forbedret seg på dette området tror jeg. Ellers har jeg vel vært heldig da :)

Det skader jo ikke å prøve, kommer pakken for seint, så har du bikini til sommers. Eller du kan bare sende det tilbake igjen!

Skrevet

Hei. Cubus har nå fått inn noen bikiner som er fine, billige og passer store pupper. Jeg bruker 75f og prøvde en bikini i 85e, den ble faktisk for stor, også fant eg ikke 80e.. HM har og en god halterneck.....selv om eg måtte klippe ut paddingen=) så holdt den puppene rimelig godt på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...