Rexina Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Sitter nå her på skolen og kjeder oss, så vi har begynt å synge litt sanger. Også var det en som sang den "nå har jeg plukket meg ned en kokosnøtt.. diddilidi", men hvordan er den egentlig? Klarer ikke å finne teksten noe sted, og ingen husker hvordan den er. Noen som vet?
Lib Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Noe sånt som.. "Nå har jeg plukket meg ned en kokosnøtt, didelidi, flere andre henger der på rad. Store,....., noen til å putte i..." Husker ikke teksten noen steder
Gjest DyneTryne Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Store store, noen som meloner også var det nok for zazu får ikke lov å snakke om mufasa. Jeg sa que pasa!!
Fandenivoldsk Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Down at an english fair, one evening I was there, when I heard a showman shouting underneath the flair! I`ve got a lovely bunch of coconuts, didelidi, there they are all standing in a row! Big ones, small ones, some as big as your head, give them a twist, a flick of the wrist, that`s what the showman said! ;D Osv!
Gjest Advena Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Down at an english fair, one evening I was there, when I heard a showman shouting underneath the flair! I`ve got a lovely bunch of coconuts, didelidi, there they are all standing in a row! Big ones, small ones, some as big as your head, give them a twist, a flick of the wrist, that`s what the showman said! ;D Osv! ← Kanke huske den noensteder i Løvenes Konge? :klø:
Gjest DyneTryne Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 Zazu må jo synge for Scar når han er skurkekonge! Sitter inne i buret sitt og tar en trall
Gjest Advena Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Åjaaa! Endret 3. mars 2007 av Mystisk
Gjest DyneTryne Skrevet 3. mars 2007 #13 Skrevet 3. mars 2007 I've got a lovely bunch of coconuts, hvis ikke jeg tar feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå