MAcy Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Har sittet benket foran tven de siste tirsdagene og fulgt med på csi og det har jo vært en fortsettelse følger de siste gangene. Men så denne tirsdagen ble alle sakene oppløst, men jeg skjønte ikke hvem morderen bak mannen som ble funnet død i sitt eget kjøkken med en model av situasjonen var. Det siste klippe var da Grisham studerte et bilde i modellen av far og sønn og snudde bilde og så bilde av et øye. Skjønte bare ikke den slutten eller hvem morderen var. og slik sluttet det ingen fortsettelse følger og der satt jeg i sofaen og skjønte ikke en dritt.
Snil@ Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg skjønte heller ingenting av det.... Men jeg tror nok ikke at Grisham hadde løst saken helt enda heller, men bare fått et nytt spor?! Kanskje.... Får håpe vi får noe mer svar i en senere episode, selv om det ikke sto fortsettelse følger...
Gjest Miss Guided Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Å, det er så irriterende, jeg liker ikke sånne slutter! Jeg fikk en telefon på slutten av episoden som gjorde at jeg ikke fulgte godt nok med, og trodde derfor at jeg hadde gått glipp av noe når jeg så slutten. Men det hadde jeg tydeligvis ikke! Men jeg er så glad for at Grissom & Co er tilbake, orket ikke den andre machomannen med de to positurene lenger.
Arwen Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg tror ikke de fant det ut, fortsetter sikkert neste gang.
Snil@ Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Men jeg er så glad for at Grissom & Co er tilbake, orket ikke den andre machomannen med de to positurene lenger. ← Helt enig. Nå husker jeg ikke hva han sjefen for miami heter, men ham med det røde håret, alltid SÅ dramatisk og på med solbrillene Nei, Grissom & Co er best...
MAcy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 han i maiami heter caine. Eller noe slikt. Synes det er greit nok det også men Grisham er best.
Bjørk Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Har sittet benket foran tven de siste tirsdagene og fulgt med på csi og det har jo vært en fortsettelse følger de siste gangene. Men så denne tirsdagen ble alle sakene oppløst, men jeg skjønte ikke hvem morderen bak mannen som ble funnet død i sitt eget kjøkken med en model av situasjonen var. Det siste klippe var da Grisham studerte et bilde i modellen av far og sønn og snudde bilde og så bilde av et øye. Skjønte bare ikke den slutten eller hvem morderen var. og slik sluttet det ingen fortsettelse følger og der satt jeg i sofaen og skjønte ikke en dritt. ← Mener det sto :"To be continue...." på slutten, men se her: http://www.imdb.com/title/tt0247082/episodes#season-7 se hva som står på episode 16!!!
Snil@ Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Mener det sto :"To be continue...." på slutten, men se her: http://www.imdb.com/title/tt0247082/episodes#season-7 se hva som står på episode 16!!! ← Da ser det jo ut som vi får svar etterhvert....
Anglofil Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Hehe, ja, nå kan dere lure nå. Selv har jeg sett alle episodene som har gått til nå, gleder meg til fortsettelsen! Men så er jo jeg Sara-Grissom fan også da.(..) Mvh Yvonne
Scorpina Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Er også glad for at Grissom og company er tilbake. New York-gjenget er også ok å se på. Har ikke sett èn episode av av Miami-CSI. Nettopp fordi han derre "Hårratsjio" irriteeerer meg. Mht linken Snil@ viste til - og episode 2; disse henger nok sammen slik at vi enda ikke får helt vite hvem morderen her. Er dette sesong 3 forresten? (går litt i ball for meg hehe) Edit: må lære meg å lese hehe.... Er sesong 7 som er startet! Endret 2. mars 2007 av Scorpina
Drua Skrevet 3. mars 2007 #12 Skrevet 3. mars 2007 Åh, så miniatyrgreiene kommer til å fortsette? Jeg trodde sønnen hadde gjort det *dum* Sånn går det når man leser se & hør samtidig som man ser på CSI (Det er jo tirsdag!!)
Anglofil Skrevet 3. mars 2007 #13 Skrevet 3. mars 2007 Jepp, miniatyrfigurene fortsetter til episode 15 mener jeg. Er glad for at Grissom ser ut til å være tilbake, selv om det ikke sånn ut midtveis i denne sesongen. Men man vet jo aldri.(..) Tror William Petersen slutter neste sesong, men det er ikke helt avklart enda. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå