Gå til innhold

Ja så er jeg gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant nettopp ut at jeg er gravid, og jeg som har bestillt kjole...

Godt at ikke bryllupet er før neste sommer igjen.. Passer ikke kjolen så blir det ikke bryllup ;)

Nå har jeg bestillt kirke og lokale. Vi mangler fotograf, den fotografen jeg skulle ha meldte avbud så d er det på jakt etter det igjen.

Foresten så skal jeg i bryllup i sommer, noen som vet hvor jeg kan få tak i fin selskapskjole for en gravid mage?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Gratulerer med graviditet.

Passer ikke kjolen så blir det ikke bryllup icon_wink.gif

Jeg renger med at dette bare er en spøk, men man vet aldri... Om kjolen ikke skulle passe om 1 1/2 år kan den vel tilpasses til det du har lagt på deg? Eller du kan finne en annen kjole.

Skrevet

Gratulerer med graviditeten!! Ikke noe problem å komme tilbake i form til du skal gifte deg vet du ;)

Lykke til!!

Skrevet (endret)

Ved et normalt svangerskap og ikke en for stor vektøkning så kommer du nok fint inn i kjolen igjen.

Lykke til med planleggingen.

Kjole med empirliv (liv under bysten) er utrolig flott og elegant til gravide kvinner.

Endret av Antoinette
Skrevet

Du kan faktisk risikere å få for stor kjole også... Datteren min er nå 4 mnd, og selv om jeg gikk opp over 20kg under svangerskapet :overrasket: , så er jeg allerede nå flere kg under det jeg var da jeg ble gravid, og jeg er i utgangspunketet slank.

Men uansett: Gratulerer så mye med graviditeten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...