Gjest Miss Gemini Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg har nok en gang bestemt meg for å slutte å røyke, men er så redd for å legge på meg.. Tenkte å prøve med eple-edikk. Noen som har erfaringer med det? Da jeg sluttet å røyke sist, holdt jeg i over et og et halvt år. Jeg la på meg 12(!) kilo på veldig kort tid, selv om jeg ikke spiste spesiellt mer enn før. Disse kiloene har jeg heldigvis kvittet meg med. Dum som jeg var begynte jeg å røyke igjen sommeren 2001. Jeg er selvfølgelig klar over hvor vondt kroppen har av å røyke, men tror ikke kroppen har spesielt godt av så stor vektøkning på veldig kort tid heller.. Målet er ikke i første omgang å slanke meg, men holde vekta stabil mens jeg slutter å røyke. (Forhåpentligvis for godt denne gangen.) Kom med tips eller erfaringer da vel Jeg har virkelig lyst til å klare dette.. Masse klemmer fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 27. mars 2002 #2 Del Skrevet 27. mars 2002 Har hørt fra en av trenerene på et treningsstudio at når du røyker så ødelegger du et stoff i kroppen så gjør at når du slutter og røyke, kan det ta opp til 2 år før det stoffet er fikset, of uansett om du spiser det samme og trener likt ker det meget sansynlig du vil legge på deg! Synd å si!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 28. mars 2002 #3 Del Skrevet 28. mars 2002 Heisann Tove Jeg har hørt noe sånn som at forbrenninga går ned når man slutter å røyke, men vet ikke om det er sant. Jeg er klar over at jeg sikkert kommer til å legge på meg, det er derfor jeg vil gjøre et eller annet, f.eks prøve eple-edikk. Hadde vært fint om noen flere kommer med råd Masse klemmer fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. mars 2002 #4 Del Skrevet 28. mars 2002 Joda, vet hva du mener... sluttt å røyke og la sakte men sikkert på meg mens jeg spiste mindre og mindre og trente mer og mer... I dag må jeg bare si til meg selv at nei, det finnes ikke noe som helst sundt med verken røyking eller slanking, dessverre. Men det finnes nå en sunn kropp som funker til det den skal, selv om klesstørrelsene er litt større enn hva jegegentlig liker. Så jeg spiser veldig sunt, trener masse og regner med at naturen på et eller annet tidspunkt vil belønne meg for å ha sluttet å røyke etter 22 år. (sannsynligvis har den nok det, jeg er jo i myyyye bedre form, men ... ja, du vet... i vårt samfunn hvor vi er så opptatt av utseendet...)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 28. mars 2002 #5 Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg la på meg 5 kilo da jeg sluttet å røyke (1,5år siden), jeg spiste heller ikke noe mer. Har ikke gått ned alle kiloene ennå. Trener nå tre dager i uka. Jeg har også sluttet å spise godteri midt i uka. Jeg er mer fornøyd med litt høyere vekt(veier nå 55kg), enn å røyke 20 sigaretter om dagen. Føler meg kanske sunn nå Spis minst 5 små måltider om dagen, det øker forbrenningen din. Lykke til _________________ Line Lykkelig gift siden 16 juni 20011212[ Dette Innlegg er endret av: line den 2002-03-28 14:58 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå