Gå til innhold

Innerste fantasier

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Skjønner litt hva du mener her, selv så opplever jeg omtrent som om fantasien liksom stopper opp. Når jeg og fruen er på det kåteste, og hvor hemningene sitter løst, så ønsker jeg på en måte at nå skal sex'en bli litt pervo - ingen grenser på en måte - men det er da det liksom stopper opp - vi liker begge litt "røff" sex, men ikke noe voldsomme SM greier.

Det må jo være andre måter å ha litt pervo" sex uten SM?

Siden jeg er mann, så dreier kanskje mine fantasier seg mest om forskjellige ting jeg har lyst å utføre, for eksemplel fisting og analsex, mens damers fantasier kanskje dreier seg mer om situasjoner en befinner seg i? Hva sier dere, damer?

Er litt enig med deg 6'ern - de fyrene jeg kjenner, og spm har snakket om fantasier, har nesten alltid handla om hva de ville, mine fantasier handler åsså om det, men det blir åsså litt mer om hvem, hva , hvor og når - hele settinga på en måte.

At fantasien din stopper opp når dere er på bristepunktet av kåthet, og har lyst å ha sex for "viderekommende" for å bruke det uttrykket - det kan jeg jo forstå.

Det er vel ikke akkurt da at tankene dreier seg mest om ; 'hva skal vi gjøre nå?' :ler:

Siden denne tråden handler om hvilke fantasier man faktisk kunne tenkt seg å sette ut i livet, så er det vel å snakke med partneren som gir de beste resultatene. Hvis en utveksler fantasier, så kan en ofte komme dypere inn i hverandres seksualitet, og oppnå en større nytelse. En trenger jo ikke alltid ha lyst å gjennomføre de samme fantasiene, men ofte kan en finne på nye ting ved å finne en slags gyllen middelvei. ;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vert hushjelp til en del gærne jenter som kledde meg ut som stuepike og deretter kledde meg om i fine selskapskjoler og avsluttet med en nydeleg brudekjole som jeg hadde på under sexen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fantaserer om at dama mi skal være hora mi, eventuelt kan hun og være hora til andre som kommer på besøk av venner og kjente.

Ikkeno problem for min del, men så spørs det med dama da....

Skrevet

Har "noen" ja, men vil ikke blottlegge dem her. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Har "noen" ja, men vil ikke blottlegge dem her.  :sjarmor:

Nei, da trenger en jo ikke skrive noe her heller da !! :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Har "noen" ja, men vil ikke blottlegge dem her.  :sjarmor:

Ja, det var jo rart å svare i denne tråden da.

• 3 uker senere...
Gjest Drammen
Skrevet

Drømmer meg litt bort her jeg sitter. Jeg er en mann på 40 år som drømmer om å bli dominert av en kvinne.

Vi har ikke møttes før og jeg får beskjed om å komme hjem til deg. Spent ringer jeg ringeklokken din og både gleder og gruer meg. Du åpner opp og heldigvis har du ikke lakk og lær, men skjørt og strømpebukse av helt normal karakter. Dog viser du med en gang at du har styringen og jeg får beskjed om å kle av meg. Ikke det at du ville så gjerne se meg naken, men du vil også ha det overtaket det er å være påkledd mens jeg går i det antrekket jeg ble født i.

Du bruker god til på å inspisere meg og bare fordi du har lyst til det får jeg også beskjed om å legge meg over ditt fang. Med rappe slag over baken min viser du godt hvem som har styringen. Strømpebuksen blir nå tatt av og jeg blir satt til å massere, men mest slikke føttene dine og kjærtegne deg så godt jeg kan. Vel fornøyd setter du deg på kanten av sofaen og vil finne ut hvor godt jeg kan slikke deg. Med hender og munn gjør jeg mitt beste for at det skal gå for deg og pikken min blir bare hardere og hardere og jeg får beskjed om å runke den foran deg. Jeg søler på låret ditt og må bare slikke alt i meg selv.

I dag ønsket du ikke mer og jeg ble sendt på dør, men kanskje neste gang? Kanskje du da har en eller flere venninner på besøk. Kanskje vi har avtalt at jeg f eks kommer med pizza. Du åpner pakkene og sier at den ene ble feil. Jeg blir beordret til å kneppe ned buksen og legge meg over fanget ditt med venninne dine som storøyde tilskuere. Kanskje jeg må gå bukseløs og være kelneren deres resten av kvelden og det er nok, eller kanskje ønsker dere andre ting. Kanskje du ønsker en å tisse på eller i?

I allefall er dette fantasiene mine, som jeg håper jeg en dag kan få oppfylt

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg fantaserer om at dama mi skal være hora mi, eventuelt kan hun og være hora til andre som kommer på besøk av venner og kjente.

Ikkeno problem for min del, men så spørs det med dama da....

jeg burde nok vært dama di for jeg vil gjerne at mannen min skal se på at jeg blir pult av en annen mann...

Skrevet

Å se kjæresten min ha sex med en mann. To menn som kjæler på hverandre, kysser og til slutt har sex mens jeg ser på... :sjenert:

Skrevet

En varm sommerdag sender jeg dama ut en tur i skogen. Hun går til et avsides tjern, legger seg i en liten bukt og soler seg toppløs. Litt senere går jeg etter henne. Hun vet jeg skal komme, men ikke når.

Vel fremme smyger jeg meg innpå henne, stiller meg bak et tre og ser henne smøre seg inn med solkrem og massere puppene. Etterhvert tar hun av seg badebuksen og begynner å beføle seg selv. Kanskje har hun hørt meg, kanskje ikke. Men jeg blir stående stille bak treet med mitt bankende lem i hånden.

Til slutt stormer jeg frem, presser henne i bakken, vrenger av meg buksen og råpuler henne. Akten ender med at jeg tar henne hardt bakfra mens vi har utsikt over vannet. Hun skriker så det ljomer i skogen idet hun kommer i en voldsom orgasme.

Så blir vi ved vannet resten av dagen, spiser, drikker, bader og puler.

Gjest Gjest30
Skrevet

Denne e-posten fikk jeg av jenta mi, hvor overskriften er Kontakt annonse.

Søker en å dominere, må like…

…strømper, støvletter med høye hæler, pisking, stygge ord, strikk rundt ballene, bli tråkka på, knulla med en finger i rompa, knulla med en diger dildo i rompa, sleike sin madam, be om nåde for sin hersker, takle straff, bli kledd som en horegutt, bruke klær av lær, bli tatt på med hansker så madam ikke skitner seg til, bli spytta på kukken, ydmykelse, kanskje få lov til å sprute, sprute seg selv i munn…..lista er uendelig, men jeg velger å stoppe her..tør du ta kontakt???

Gjest Gjest
Skrevet
Denne e-posten fikk jeg av jenta mi, hvor overskriften er Kontakt annonse.

Søker en å dominere, må like…

…strømper, støvletter med høye hæler, pisking, stygge ord, strikk rundt ballene, bli tråkka på, knulla med en finger i rompa, knulla med en diger dildo i rompa, sleike sin madam, be om nåde for sin hersker, takle straff, bli kledd som en horegutt, bruke klær av lær, bli tatt på med hansker så madam ikke skitner seg til, bli spytta på kukken, ydmykelse, kanskje få lov til å sprute, sprute seg selv i munn…..lista er uendelig, men jeg velger å stoppe her..tør du ta kontakt???

Tok du kontakt????

Gjest En mann
Skrevet

Jeg ha ulike fantasier om å skulle strippe, være naken foran en gruppe jenter.

En av fantasiene går ut på å strippe på et jenteforspill og la alle damene ta på og smake på pikken når jeg er naken. Noen av jentene stripper også og til slutt har jeg sex med to av dem på bordet mens alle de andre veninnene ser på. :)

Gjest Situasjonsbestemt bi
Skrevet
Å se kjæresten min ha sex med en mann. To menn som kjæler på hverandre, kysser og til slutt har sex mens jeg ser på...  :sjenert:

mmmmmmmmmmmm.........

Ingen grunn til å være sjenert!

Dette er den største fantasien min...men jeg er mann altså. Skulle gjerne kost med en annen mann mens du så på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...