Gå til innhold

Innerste fantasier

Fremhevede innlegg

Gjest Rider
Skrevet

Er det noen som tør å avsløre sine innerste fantasier, som likevel er noe en ville gjort i virkeligheten?

Selv har jeg en stadig tilbakevennede tanke om å gå truseløs, men med skjørt, på en kafe, hvor typen min gjør et eller annet under bordet uten av de andre gjestene legger merke til noe ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det hørtes da herlig ut :sjarmor:

Jeg hadde vært med på en slik, jeg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja å se på to menn som koser seg må jo være toppen.Har hatt trekant med to menn,men da rørte de ikke hverandre.Og det fantaserer jeg om å få se på.Og senere delta selv hehe

Gjest Gjest
Skrevet

Det må være å lage vår egen private film.

Hmmm, gubben har jo vidokamera :sjarmor::sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Tenker ofte på å ha sex ute i skogen om sommeren, men ikke så VELDIG langt fra turstien. ;);););););)

Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som tør å avsløre sine innerste fantasier, som likevel er noe en ville gjort i virkeligheten?

Selv har jeg en stadig tilbakevennede tanke om å gå truseløs, men med skjørt, på en kafe, hvor typen min gjør et eller annet under bordet uten av de andre gjestene legger merke til noe ;)

Er det ikke litt grisete å holde på med slik samtidig som man spiser? :sjarmor:

Gjest kkleppej
Skrevet

Er en mann så min innerste drøm blir noe annerledes.

Drømmer om en gang å bli dominert av en gruppe jenter, gjerne utdrikningslag e.l. Trenger ikke være så kinky, men det å måtte være naken for en gruppe jenter og måtte være "slaven" deres frister noe voldsomt.

Gjest Gjest_Iris_*
Skrevet

Hmmmmm, hvis typen min har lyst å binde meg fast i senga slik at jeg blir stående på alle 4, da kan han få gjøre omtrent hva han vil med meg.

Men det er litt fluat å spørre om, og når han får lov å gjøre hva han vil, så kommer han sikkert ikke på noe i det hele tatt. (utenom det vanlige da)

Så spørs det om jeg hadde klart å komme med noen hint da. :sjenert:

Gjest Persille
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Persille
Gjest Gjest
Skrevet
Hmmmmm, hvis typen min har lyst å binde meg fast i senga slik at jeg blir stående på alle 4, da kan han få gjøre omtrent hva han vil med meg.

Men det er litt fluat å spørre om, og når han får lov å gjøre hva han vil, så kommer han sikkert ikke på noe i det hele tatt. (utenom det vanlige da)

Tror jeg må forsøke denne, min er med på alt han :sjarmor: og har rikelig med forslag :)

Gjest Gjest i dag
Skrevet

Åhh, håndjern og bind for øyan, en avstikker på vei hjem fra byen, overraske han på jobben, på toa på fest, i hagen, bli bindt fast i senga eller sofa`n for den saks skyld, trekant med han og en kompis hvor han bare ser på i starten før han hopper inn (den ble ikke godt motatt da :sur: he he ). Bli halt etter håret inn i smug og .... sukk, synd han er på jobben nå

Gjest Gjest_Sulosi_*
Skrevet

for ikke snakke om hvis han hadde hatt internett... så kunne han overrasket meg med å oppfylle mine fantasier bare ved å lese mine innlegg..

måtte jo være en forutsetnig at jeg husket å logge meg inn da

Gjest Gjest
Skrevet
Er det ikke litt grisete å holde på med slik samtidig som man spiser? :sjarmor:

Det er ikke pent å bli onanert med mat i munnen.

Skrevet

liker når sex er litt grisete jeg... men med mat og drikke rennende nedover haka :):grine: blir vel mest komisk

Skrevet

jeg trodde jeg hadde dårlig fantasi :ler:

men når jeg har lest de innleggene her har jeg jo faktisk gjort de. :sjarmor:

Så kanskje ikke så rart at jeg ikke kommer på noe nytt akkurat nå! :)

Men vi har det supert, så mine fantasier er oppfylt.

Skrevet

Da kan vel Amalie komme med noen forslag, sliter med å finne på ting typen ikke allerede har gjort :sur:

Hadde vert gøy å overraske han med noe uprøvd :sjarmor:

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Avtalt spill: Bli plukka opp i en bil av en dominant mann. Blir kjørt til et hus hvor en annen mann er. Han er som et dyr nærmest med en stor penis. Jeg blir straffet og voldtatt om hverandre.

Dominere en gutt/mann . Han har så stort begjær at han bare MÅ straffes for det. Bruker han som slave, etter en periode med opptrening.

Sex med en berusa jente som er kåt og halvfull og blotter kjønnet sitt under et kort skjørt.

Dominere annen jente. Se hun krabbe rundt på gulvet kun iført blindfold .

aiaiai-og en haug med flere.

Skrevet
Da kan vel Amalie komme med noen forslag, sliter med å finne på ting typen ikke allerede har gjort  :sur:

Hadde vert gøy å overraske han med noe uprøvd :sjarmor:

:ler: vet ikke om jeg har noe å komme med jeg.

men det som var nevnt her inne har jeg prøvd.

men i natt drømte jeg om gubben og meg hadde sex på et solstudio. Så det skal vi gjøre til uka :sjarmor: (har jeg funnet ut :sjenert: )

ellers går det jo fint ant å overraske mannen med å kle på seg noe kostyme (liker selv korsett med strømper) og stå klar når mannen kommer hjem.

skogturer er og veldig gøy :P

har ikke prøvd om vinteren da :ler:

men en gang hadde jeg med meg piknik kurv med en salat og tok med et teppe, så fant vi et stille sted inne i skogen og spise og etterpå....ja :sjarmor:

hmmm.....hva mer kan man si. Vi skal kjøpe oss sex huske. Må bare spare opp penger først :sjarmor:

gleder meg masse.

og det som overrasker meg som mange kanskje ikke tenker på er å bare dra av han buksa midt på dagen, kanskje når man egentlig hadde tenkt å begynne å lage mat og suge han. Men det tror jeg kanskje ikke er helt tilfelle her inne. For de som er i slike tråder er ofte mer besviste på slike ting vireker det som.

Skrevet

Mens jeg har bind for øynene blir jeg kjørt inn i en skog laangt fra folk midt på natten. Jeg er totalt desorientert når jeg slipper ut av bilen og blindfoldet blir tatt bort.

Så får jeg beskjed om å løpe. Jeg får et lite forsprang, for han er raskere og sterkere enn meg. Så kommer han etter. Om (når) han får tak i meg er jeg hans.

Dette skal realiseres med en elsker med sterke sadistiske tendenser.. (Er nesten litt redd ham av og til..) ;)

Gjest 6'ern
Skrevet

Skjønner litt hva du mener her, selv så opplever jeg omtrent som om fantasien liksom stopper opp. Når jeg og fruen er på det kåteste, og hvor hemningene sitter løst, så ønsker jeg på en måte at nå skal sex'en bli litt pervo - ingen grenser på en måte - men det er da det liksom stopper opp - vi liker begge litt "røff" sex, men ikke noe voldsomme SM greier.

Det må jo være andre måter å ha litt pervo" sex uten SM?

Siden jeg er mann, så dreier kanskje mine fantasier seg mest om forskjellige ting jeg har lyst å utføre, for eksemplel fisting og analsex, mens damers fantasier kanskje dreier seg mer om situasjoner en befinner seg i? Hva sier dere, damer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...