Mrs Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Min dag startet med at samboer kom og vekket meg halv 5 "gjesp". - Du, jeg trenger hjelp, bilen sitter fast i snøen. Jeg karrer meg opp får på meg klær og tusler noe fortumlet ut i mørket og all snøen, og ganske riktig, samboer hadde rygget over en hekk og satt fast på hardpakket snø under bilen. Hjulene bar spant rundt i lufta da vi forsøkte å få den løs i fellesskap. Helt nytteløst, og vi kunne ikke ringe naboen som har traktor så tidlig. Vi gikk inn igjen.... Da det ble litt lyst, orket jeg ikke vente mere. Samboer satt og sturet på kjøkkenet. Jeg tok med meg en skarp mora.knis og en rive og gikk ut, la mg på bakken og kuttet vekk alle kvistene som var bøyd under bilen, brukte riveskaftet til å hakke løs den hardpakkede snøen, og vips så var det bare å kjøre! Samboer kom ut: - Jeg trenger ingen traktor når jeg har deg
Susannah Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Søt historie! Spontane komplimenter er ofte de beste!
Leo Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Det høres ut som det jeg pleier å kalle et skikkelig trøndersk kompliment! (Jeg har bodd sammen med to trøndere og felles for dem er at komplimentene gjerne er rett på sak og begrunnet i noe praktisk. Jeg er f.eks. helt sikker på at vitsen om han som danser med en tykk dame og gir henne ros fordi hun svetter lite til å være så feit, opprinnelig stammer fra Trøndelag...)
Gjest lurven Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 flink traktor. hadde jeg vært din sambpoer hadde jeg vært flau nå
Kosemose Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 (men hvorfor ringte ikke samboeren din NAF eller annen bilberging istedenfor å sette seg ned og sture?)
MsRP Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Denne hadde fortjent en plass under de beste komplimentene-tråden vel??
Gjest Vintersol Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Så søtt! Dette var et nydelig kompliment. Endret 2. mars 2007 av Vintersol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå