Gå til innhold

Må bare fortelle...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg er en 31 års jente som følte jeg måtte fortelle om et nytt forum som er på banen...

Forumet heter Alltid-alene. Det er et psykisk helse forum, for oss som sliter med psykiske lidelser. Det er ikke så lenge siden det startet opp, og har dessverre gått igjennom noen harde "tumulter" -Krangling og stygge ting er blitt sagt rundt om kring på nettet om dette forumet, ja, positive flott ting også!! Jeg er selv medlem der på Alltid-alene, og er fryktelig glad for at jeg ikke hørte på alt det negative, men faktisk registrerte meg, det er åpent fra 15 år og oppover, grunnen til at det er såpass lav aldersgrense er fordi de som styrer det synes at de unge også må ha et sted å gå, og det forstår jeg egentlig veldig godt!

Mange sier at dette er en kopi fra et annet sted, men tar man en nærmere titt vil man se at dette ikke stemmer overhodet!

Jeg trives så godt i det forumet at jeg vil fortelle litt om det, der er til nå litt over 30 medlemmer, og veldig aktivt, vi har en kjempegod og koselig stemning der inne, både på den private chatten og i selve forumet, og Moderatorene er helt supre, de tar med medlemmer i avgjørelser som skal tas, og lar oss alle få være en del av samholdet, noe jeg personlig ihvertfall har lite erfaring med fra andre forum!

MASSE informasjon er det der inne, om masse psykiske diagnoser, og er det noe man lurer på, så får man svar, med en gang liksom, veldig greit spør du meg!!

Ville egentlig bare tipse om dette sånn i første omgang!! Skader jo ikke å ta en titt heller!?

Her er adressen ihvertfall Alltid-alene

Klem :)

Endret av Mayblomst
Skrevet

Det så ut som et fint forum! :)

Gjest -meg-
Skrevet

Jeg er veldig enig i det du skriver her, har også funnet meg godt til rette der! :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...