Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 19
Skrevet

Jeg lurer på om jeg er gravid...

Litt teit å ta opp dette temaet her, dere kommer vel bare til å si; Ta en test!

Men jeg lurer på en del ting.

Jeg har alltid hatt veldig regelmessig mens, en gang i måneden.

Jeg hadde sist mensen rundt den 15-20.januar.

Skulle vel hatt mensen nå, for en uke siden eller noe.

Har nå i nesten 2 uker hatt slike symptomer i kroppen som jeg bruker å ha før mensen; vonde/ømme bryster, og vondt i magen.

I går blødde jeg bittelitt, men har ellers ikke hatt noe blødninger.

I begynnelsen av februar hadde jeg noe slags infeksjon, tror jeg hadde herpes.

Var hos legen, fikk vite at jeg ihvertfall hadde bakterier i urinen.

Tok graviditetstest hos legen, men den var negativ.

Kan det hende at bakteriene jeg hadde i urinen gjorde slik at det ble feil på graviditetstesten?

Har også i det siste hatt veskende sår på brystvortene. Jeg sliter med atopisk eksem, så det er vel bare pga. det. Men kan det kanskje også være et graviditetstegn?

Jeg vet ikke...Men håper noen orker å svare.

Skrevet

Du kan godt være gravid ut i fra det du skriver, men litt rart at det ikke slo ut på testen da.

Skrevet

i beg av februar ville ikke en test blitt positiv samme hva. Om du har "normale" sykluser skulle du hatt eggløsn. ca 1 feb og det tar ca 14 dager før en utvikler så mye HCG at det vil bli en positiv test!

Gjest Trådstarter/jente 19
Skrevet

Takk for svar.

Jeg skal ta test, for sikkerhets skyld. Men har ikke noe penger akkurat nå, og uansett er det litt flaut å kjøpe det. Bor på en liten plass, hvor folk elsker å sladre, så hvis noen ser at man kjøper noe eller noe så er "helvete løs".

Hvis jeg er gravid, kan det da være noe galt med babyen? siden jeg har hatt mensenlignende symptomer, og kramper i magen. Er litt bekymret.

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for svar.

Jeg skal ta test, for sikkerhets skyld. Men har ikke noe penger akkurat nå, og uansett er det litt flaut å kjøpe det. Bor på en liten plass, hvor folk elsker å sladre, så hvis noen ser at man kjøper noe eller noe så er "helvete løs".

Hvis jeg er gravid, kan det da være noe galt med babyen? siden jeg har hatt mensenlignende symptomer, og kramper i magen. Er litt bekymret.

OM du er gravid, så er ikke det noe tegn på at noe er galt, men at livmoren vokser for å gi plass :)

Skrevet

hvis du syns det er flaut å kjøpe graviditetstest på butikken/apoteket, kan du gjøre som meg å bestille på nettet:) Jeg bor også på et lite sted, så jeg gadd ikke starte sladderen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...