Fibi Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal snart feire meg selv Men jeg aner ikke hvordan, derfor hadde jeg blitt veldig glad om noen av dere ville fortelle hvordan dere feiret dere selv eller andre for den saks skyld
Gjest *Tara* Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 30 år - på reise 40 år - kun nærmeste familie og nærmeste venner - men endel naboer stakk innom i døren - uhøytidelig og veldig koselig
Gjest Pax Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Når jeg blir 30 om et år, skal jeg ikke feire det, føler ikke noe behov. Har bursdag snart, føler ikke for å feire det heller. Bortsett fra en god middag, kanskje.
Gjest Bellatrix Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Jeg feiret 30-årsdagen med venner og familie. Laget i stand en fest med god mat ogs drikke. Det var kjempekoselig.
Gjest Emera Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 30-årsdagen ble feiret hjemme i huset med masse venner, koldtbord, dessert og kaker. Tradisjonelt. 40-årsdagen har ennå ikke kommet, men jeg regner med at den blir ganske mye roligere markert.
Solgudinnen Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Gratulerer med dagen som kommer. Jeg har stor slekt, så det sier seg selv at jeg ikke kan be alle i fødselsdagsselskap. Men min aller nærmeste familie og noen få men gode venner har jeg bedt til de dagene som er "runde". Har bedt til kaffe og kaker til ett gitt klokkeslett, etter middagstiden. Har det blitt sent, f.eks. hvis jeg har feiret dagen på en lørdag, så har jeg hatt en god varm suppe og rundstykker litt utpå kvelden. Da har jeg på forhånd gitt beskjed om hva de får å spise, slik at hvis noen ønsker å nyte alkohol, så får de ta dette med seg selv. Ikke noe problem hos meg, for min familie og venner tar det "rolig i bakkene" når det gjelder å drikke. Har også forsøkt å reise bort, for å slippe unna feiringen hjemme. Men det ble for tamt for meg. Ett år feiret jeg dagen alene. Da pyntet jeg meg litt og så gikk jeg på restaurant og spiste en bedre middag. Kaffen tok jeg hjemme foran TV'n. Uansett hvordan du feirer dagen, så får du ha lykke til.
Transe Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Da jeg fylte 30 vardet ikke så mange jeg hadde informert at jeg var transe. Kjøpte meg en nydeleg kjole og undertøy til meg selv. Innviterte bare 4 jenter til festen hjemme. Hadde mye god mat og drikke. Fikk en fin kveld sammen.
Gjest Bodillen Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 (endret) 30 årsdagen hadde jeg bare mamma og svigers på kaffe og kaker, også feiret jeg senere med bare søstrene mine. 40-årsdagen vet jeg ikke hvordan blir. Jeg har ønsket meg en reise av mannen min, bare oss to... Føler ikke noe behov for stor feiring. Liker ikke å være i sentrum, jeg. Endret 1. mars 2007 av Bodillen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå