Devana Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har endel t-skjorter som er veldig "kjedelige" og kunne tenkt meg å lage "trykk" på dem, bilder, tekst osv.. hvor kan jeg få kjøpt dette? Hva trenger jeg?
Montezuma Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Gå i hobbybutikk eller se på panduro sine sider. masse du kan gjøre m t-skjorte. male på, pynte med brads mm
Gjest Elfrida Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 På Clas Ohlsson (og sikkert flere steder) har de sånn 'papir' som du kan bruke i en vanlig printer, skriv ut det motivet du ønsker, klipp rundt, og så kan du stryke det på t-skjorta.
Elle Melle Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 På Clas Ohlsson (og sikkert flere steder) har de sånn 'papir' som du kan bruke i en vanlig printer, skriv ut det motivet du ønsker, klipp rundt, og så kan du stryke det på t-skjorta. ← Vet du hva som egentlig er forskjellen på det papiret som er til lyse tekstiler, og det som er til mørke? Hvordan funker det med bokstaver, må alle klippes ut hver for seg for at det ikke skal bli firkant rundt teksten? Har slikt papir, men har ikke forsøkt meg helt på det ennå...
bille Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 jeg har brukt papiret for lyse klær.. det fungerer veldig bra.. jeg speivendte bildet først slik at det blir riktig på klærne.. Dette er jo viktigst når man har tekst da... Dette kan gjøres i fotoshop..
miow Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Ikke kjøp "palett" tekstilmaling fra Panduro i alle fall.. Det er helt håpløst. Jeg pleier å bruke akrylmaling jeg, og det sitter hvis du ikke vasker plagget på over 40 grader, men det er vel ikke så praktisk til t-skjorter kanskje? Sånne ark som du printer på funker ofte bra, men noen typer er helt håpløse og flasser av med en gang. Vet dessverre ikke hvilke merker som er best :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå