Susannah Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Ølgjær skal være så superbra for håret, stappfullt av B-vitaminer og gode stoffer. Det er et pulver som du skal røre ut 2 ss av i et glass vann og drikke morgen (og kveld) Begynte akkurat nå og det smaker jo så forferdelig!!! Vet ikke om jeg klarer å tvinge det i meg hver dag - men man må jo lide for skjønnheten...
Gjest Rosin Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Du får det kjøpt i pille / tablettform på dagligvarebutikker også. Da slipper du den ekle smaken. Effekten har jeg aldri sett noe til.
Rexina Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Eneste rådet jeg kan gi deg er at mens du drikker det, så hold deg for nesa, da smaker du ingenting.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Du kan også blande det i vann eller juice Jeg prøvde det for ikke så lenge siden og brukte den en stund flittig, men håret mitt ble ikke noe finere og neglene mine ble ikke bedre. Så nå har jeg droppet det, men jeg har begynt å ta b vitaminer i pilleform og håper det over tid skal gjøre hår og negler bedre
Rexina Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Ja, en multivitamin funker bra Tar det og Omega 3-piller.
Susannah Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2007 Ja, samboeren min foreslo også at jeg heller kunne ta noen smakløse piller enn å tvinge i meg dette. Får prøve litt til siden jeg har kjøpt den boksen, men forventer resultater! Langt, tjukt sjamporeklamehår!
Rexina Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har aldri spist ølgjær-piller da, men jeg merker at håret mitt har blitt skikkelig tjukt i det siste. Har gått på multivitamin+omega3-piller i ca 2 mnd. I alle år har jeg hatt tynt fint hår. Merker mest til det når jeg føner håret og når jeg vasker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå