Tusenfryd Skrevet 24. februar 2003 #1 Skrevet 24. februar 2003 Helv...s mus! den lever sitt eget liv - springer rundt over hele skjermen. Jeg dunker i den, har vasket kulen - må jeg kjøpe ny? Litt upraktisk når jeg skal klikke meg inn på noe, og den fiser opp i et hjørne og klikker meg inn et helt annet sted - eller klikker meg ut - eller her på KG logger meg ut... aaarghhh! Ja, kjøpe ny mus....
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 24. februar 2003 #2 Skrevet 24. februar 2003 Ligger musen i direkte sollys? Ligger den for varmt? Hjelper egentlig ikke bare å rense kulen, hvis du ser på de "hjulene" og "pinnene" kulen er i berøring med, så finner du sikkert en spor av drit på de. Forsøk å fjerne dette. Anbefaler for øvrig på det sterkeste en optisk mus! Verden ble så mye mye bedre etter at jeg fikk min. Plutselig er låret mitt godtatt som provisorisk musmatte, når nøden er størst WildThing "datamaskiner er noe herk. den synes uansett sikkert det samme om meg"
Tusenfryd Skrevet 24. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2003 Takk for tips - nei, det burde ikke være verken for varmt eller lyst. Den får stell og omsorg - men jeg skal kikke i sporene jeg... for den kan jo godt virke, selv om det er en billigmus...
jordbær Skrevet 24. februar 2003 #4 Skrevet 24. februar 2003 MUS HVOR? :D Hihi.. Henger meg på det wildthing sier.. Rens musa di.. (hehe) Forsøk med q-tips og sprit. Optisk mus er drømmen, ja... *sukk* Jeg vil aldri bytte!
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 24. februar 2003 #5 Skrevet 24. februar 2003 MUS HVOR? :D Hihi.. Henger meg på det wildthing sier.. Rens musa di.. (hehe) Forsøk med q-tips og sprit. Optisk mus er drømmen, ja... *sukk* Jeg vil aldri bytte! WAHAHAHA, plutselig ble det gøy å lese gjennom hele greien en gang til, med et par kofferter i bakhånd ...men sprit og q-tips?? Helv...s mus! den lever sitt eget liv <---hihihi *daske meg selv* SNILLE TANKER! WildThing *tenke på noe HELT annet, HELT plutselig, noe HELT stuerent*
Labella Skrevet 24. februar 2003 #6 Skrevet 24. februar 2003 Optisk mus er virkelig tingen - da slipper du all rensing og sånn, og kan bruke alt som musematte. :D Hva med å kjøpe en trådløs? "hvor er musa mi?" kunne ikke dy meg i denne kofferttråden :oops:
Tusenfryd Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2003 Jeg må installere musedriver og alt på nytt. I tillegg hadde jeg lastet ned noe inmari morsomt som ikke var det spor morsomt da det la seg alle steder og holdt på å kræsje hele pc-en min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå