MBelucci Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg trenger absolutt en god peeling til ansiktet. Jeg har den siste mnd hatt noen svak rode ingrodde kviser/eller lignedende po venste skinn.De har ikke kommet ut til a bli gule.Og har det samme pa haka. Jeg bruker renseserien fra dermalogica.Men trenger peeling til a fa disse greiene ut.... Noen tips ang hvilken peeling jeg kan kjope.
kitekatt Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jeg trenger absolutt en god peeling til ansiktet. Jeg har den siste mnd hatt noen svak rode ingrodde kviser/eller lignedende po venste skinn.De har ikke kommet ut til a bli gule.Og har det samme pa haka. Jeg bruker renseserien fra dermalogica.Men trenger peeling til a fa disse greiene ut.... Noen tips ang hvilken peeling jeg kan kjope. ← Ja, 7 day Scrub til Clinique. Den er kjempegod! Endret 28. februar 2007 av kitekatt
chanell Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Ja denne signerer jeg på, den skrubben fra clinique er kjempegod.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg peelingen fra Decleor og Dermalogica. Kanskje heller en maske vil hjelpe deg med å få "ut" disse kvisene? Peelingen har en mer forebyggende effekt.
MBelucci Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 Takk for svar alle sammen. Jeg har ingen erfaring med clinique desverre,bare make up.Men kanskje jeg skal prove hudpleien. Jeg tenkte oxo pa Gentle cream exfoliant eller skin prep scrub fra dermalogica.Trur de skal vare bra.Eller biopur fra biotherm. Er veldig usikker.Skal bestille fra SN,sa ma vare sikker liksom....
Gjest Lanyah Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 MD sin er knall! huden får en virkelig ny glød med den! Et av produktene jeg alltid kommer til å kjøpe!
Gjest Lanyah Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 hvor kan jeg kjope MD fra? ← Den kan du kjøpe på noen hudpleie salonger og på www.skinstore.no! Jeg handler alltid derfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå