Gjest Kitten Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Skal prøvesmake bryllupskake etter avtale, pleier dette å koste noe/ mye? Noen erfaringer?
Majabeth Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Da jeg var og prøvesmakte betalte jeg ingenting for de kakestykkene jeg fikk. Først snakka jeg med konditoren om hva vi liker, så gikk hun og henta de stykkene vi syntes hørtes best ut. Det ble 5 forskjellige smaker, og det holdt i massevis for oss for alle de smakene var bare helt nydelige. Vi valgte 4 av disse, og den siste valgte vi en kake som ikke har nøtter i, for vi har noen i familien som er allergiske.
Gjest Revenka Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Vi betalte heller ikke noe for det vi smakte på da vi var på prøvesmaking. Da vi ringte for å booke "time" spurte de hva vi var interessert i, og vi smakte på de to kaketypene. Vi bestilte og betalte for selve bryllupskaken, så det var kanskje derfor vi fikk det gratis. Vet ikke.
Gjest Kitten Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Vi betalte heller ikke noe for det vi smakte på da vi var på prøvesmaking. Da vi ringte for å booke "time" spurte de hva vi var interessert i, og vi smakte på de to kaketypene. Vi bestilte og betalte for selve bryllupskaken, så det var kanskje derfor vi fikk det gratis. Vet ikke. ← Det ble gratis for oss og hvertfall. Vi prøvesmakte to forskjellige typer og bestemte oss for hva vi ville ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå