chanell Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg lurer på om det finnes treningsøvelser på nettet som viser hvordan jeg best kan trene opp mage, midje og rumpe hjemme?
chanell Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2007 Kan en rokering hjelpe meg til å få smalere midje?
Gjest Kristin_ Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Her er noen linker med forskjellige øvelser til øvelser for mage, rumpe og lår; Mageøvelser (kommer i flere vanskelighetsgrader og du kan velge de som passer best til ditt nivå) Mageøvelser Iform.nu har en ganske god øvelsesbank til "oppstramming" også "mageakademiet" "bikiniskolen" Samleside for øvelser Øvelser for mage rumpe og lår finnes nedover på siden. Rockering kan godt stramme litt opp ja, men ikke forvent revolusjonerende resultater... Bare husk; styrketrening strammer kun opp det på innsiden av fettet, så man vil få enda bedre resultater om man kombinerer dette med fettforbrennende trening (alt fra gåturer, aerobic, sykling, svømming you name it)
Gjest Tessmira Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Her var det mange sider som forklarer bra Endret 1. mars 2007 av Tessmira
Gjest Kristin_ Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Det er veldig mange gode øvelsesdatabaser på nettet, og faktisk også en god del norskspråklige. Lurer meg på om jeg skal sette meg ned og lage en oversikt en gang.
Gjest Gjest_tiril_* Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Det er veldig mange gode øvelsesdatabaser på nettet, og faktisk også en god del norskspråklige. Lurer meg på om jeg skal sette meg ned og lage en oversikt en gang. Hva er den siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå