Gå til innhold

Hva er generelt OK i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne at så mange som mulig svarer, for å danne et bilde av hvordan dere ser på det og når man bør reagere og ikke. Hva mener dere om:

Flørting med andre? (diverse kallenavn og bytting av bilder uten klær o.l.)

Sexfantasier/forelskelse? (Mer enn kun observasjon av kropp, ansikt og personlighet)

Bemerkelse av andre damer eller menn ved passering på gaten til din kjære?

At ens kjære er fornøyd med ditt ytre og ikke har ønsker om at du skal være "sånn eller sånn"? (At man er ens kjære nr #1 både utvendig og innvendig)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes flørting med andre er okej til en viss grad. Hvis det er snakk om bare "tøys" er det helt okej. Er det snakk om bytting av bilder uten klær, hadde jeg flydd rett i flint. det er ikke godtatt!! Synes heller ikke noe om kallenavn. Det kommer selvfølgelig an på hva som brukes. Men hadde jeg hørt kallenavn, som er noe jeg synes min kjæreste kun bør bruke på meg, hadde jeg reagert. F. eks å si " hei, sexy" til andre damer er totalt uakseptabelt! Dette er bare meg.

Sexfantasier kommer til de fleste, enten du vil det eller ikke. Det synes jeg ikke vi skal gjøre noe med, så lenge det ikke går ut over forholdet. Jeg vil IKKE høre at min kjære f. eks fantaserer om en veninne e. l når han har seg til eller lignende. Fantasier er personlige og en bør ikke krenke den andre med å fortelle dem hvis dert kan såre.

Det samme gjelder for forelskelse. Hvis det ikke er noe som går over, vil jeg veldig gjerne vite det. For meg betyr det da at han er ferdig med meg.

Bemerkelse av andre damer er okej. Men også til en viss grad. Jeg er klar over at jeg ikke er den vakreste av alle damer i verden. Men jeg vil likevel at kjæresten min skal forsikre meg om at han synes det.

Hvorfor lurer du på slike ting, forresten?

Skrevet

Trådstarter høres ut som en rik vestkantgutt. Han kan jo gifte seg med meg, så kan vestkantgutten få lov å fortsette å leve livet. Men da må han være så rik at vi bor hver for oss, han må kjøpe meg en leilighet på ...

Så kan jeg svare hva jeg mener om han, men ikke fan før vi er gift og jeg skal ha en kontrakt, som går til min fordel siden jeg mobbes som det svake kjønn... og pga alle andre blir mobbet pga det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...