Gå til innhold

god nybegynner-eyeliner (flytende)

nynne

Anbefalte innlegg

har lyst til å gi eyelineren et nytt forsøk... hvilken vil dere tipse om?

gjerne flytende, men må ikke gi så tykk strek, heller ganske smal. Har små øynne så skal lite til før det ser "teit"ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den flytende fra Isadora er nærmest idiotsikker. Den gir en passe tynn strek og fin, sort farge. Tusjpenner er også greie å påføre, men de gir av erfaring noe tykkere strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk lancome sin artliner i går, hadde ikke brukt den på en stund, og ble helt overrasket over hvor lett den er å legge på... Nå er jeg en "erfaren eyelinerbruker" men uansett :) Helt perfekt strek uten noe jobb. så den er sikkert velig fin til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk lancome sin artliner i går, hadde ikke brukt den på en stund, og ble helt overrasket over hvor lett den er å legge på... Nå er jeg en "erfaren eyelinerbruker" men uansett :) Helt perfekt strek uten noe jobb. så den er sikkert velig fin til deg :)

Er den veldig dyr?

Hilsen Betsy som også vil ha flytende eyeliner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urban Decay Liquid Eyeliner er god, de selger den på asos.com! Den holder seg utrolig godt også :) Jeg har den i 'smog', en metallisk olivengrønnbrun farge, veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Capricorn

Er det noen forskjell på dyre og billigere merker? Kjenner noen som har fått allergiske reaksjoner på Loreal Superliner. Med tanke på at området rundt øyet er så tynt, er det bedre å satse på et dyrere merke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...