nynne Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 har lyst til å gi eyelineren et nytt forsøk... hvilken vil dere tipse om? gjerne flytende, men må ikke gi så tykk strek, heller ganske smal. Har små øynne så skal lite til før det ser "teit"ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Den flytende fra Isadora er nærmest idiotsikker. Den gir en passe tynn strek og fin, sort farge. Tusjpenner er også greie å påføre, men de gir av erfaring noe tykkere strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg synes Superliner fra L'oreal er bedre enn IsaDora. Har prøvd begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 fikk lancome sin artliner i går, hadde ikke brukt den på en stund, og ble helt overrasket over hvor lett den er å legge på... Nå er jeg en "erfaren eyelinerbruker" men uansett Helt perfekt strek uten noe jobb. så den er sikkert velig fin til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 1. mars 2007 #5 Del Skrevet 1. mars 2007 fikk lancome sin artliner i går, hadde ikke brukt den på en stund, og ble helt overrasket over hvor lett den er å legge på... Nå er jeg en "erfaren eyelinerbruker" men uansett Helt perfekt strek uten noe jobb. så den er sikkert velig fin til deg ← Er den veldig dyr? Hilsen Betsy som også vil ha flytende eyeliner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 1. mars 2007 #6 Del Skrevet 1. mars 2007 mener det var rundt 150-160 kr på SN den kostet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. mars 2007 #7 Del Skrevet 1. mars 2007 Urban Decay Liquid Eyeliner er god, de selger den på asos.com! Den holder seg utrolig godt også Jeg har den i 'smog', en metallisk olivengrønnbrun farge, veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Capricorn Skrevet 1. mars 2007 #8 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det noen forskjell på dyre og billigere merker? Kjenner noen som har fått allergiske reaksjoner på Loreal Superliner. Med tanke på at området rundt øyet er så tynt, er det bedre å satse på et dyrere merke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå